//
کدخبر: ۲۷۴۰۸۴ //

بازگشت ستاره جنجالی به بارسلونا برای فسخ قرارداد

آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا که در پایان فصل راهی یووه خواهد شد، قصد دارد با مسئولان باشگاه کاتالانی برای فسخ قراردادش مذاکره کند.

 بازگشت ستاره جنجالی به بارسلونا برای فسخ قرارداد
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر به توافق رسیدند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید هافبک برزیلی بارسا تمایل چندانی به جدایی از این تیم ندارد چرا که او بارها پیش از این در مصاحبه هایی از حضور در جمع آبی اناری ها ابراز رضایت کرده بود؛ صحبت هایی که البته بی نتیجه بود چرا که آرتور نهایتاً راهی بیانکونری شد.

بعد از قطعی شدن جدایی آرتور ملو از بارسلونا، این بازیکن در تمرینات این تیم حضور نیافت تا جنجال زیادی در این رابطه به پا شود و حتی باشگاه کاتالانی پس از این اتفاقات اعلام کرد که این بازیکن را با جریمه مالی روبرو خواهد کرد.

با وجود اخطارهایی که بارسلونا به آرتور ملو داده اما به نظر می رسد که این بازیکن نظر خودش را تغییر نداده و قصد ندارد که دیگر در تمرینات بلوگرانا حضور پیدا کند. از طرفی پس از قطعی شدن حضور آرتور در یوونتوس، رابطه او با کیکه ستین تیره و تار شده و این بازیکن از آن زمان تا به حال در هیچ دیداری برای بارسا به میدان نرفته است.

حالا و در همین رابطه مارکا مدعی شده که هافبک برزیلی در 24 ساعت آینده به کاتالونیا سفر خواهد کرد تا شخصاً در مورد فسخ قراردادش با باشگاه بارسلونا مذاکره کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان