//
کدخبر: ۲۷۴۰۵۹ //

مجیدی این بار دستیار دومش را به کنفرانس فرستاد!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم 2-3 گل دیگر بزنیم، در این فصل یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم.

مجیدی این بار دستیار دومش را به کنفرانس فرستاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

صالح مصطفوی در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم و فوتبال قشنگی را شاهد بودیم، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند البته کیفیت فرصت‌های ما بهتر بود. این نشان از توانایی بالای تیم ما بود که هم در خانه خودمان و هم حریف راه‌های گلزنی زیادی ایجاد کند.

وی افزود: در بازی یک مقدار بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. بعد از گل شهرخودرو روند بازی را کنترل کردیم و گل‌های خوبی زدیم.

مربی استقلال در خصوص داوری گفت: نظر خاصی در مورد داوری ندارم ولی در صحنه‌ای که شهرخودرو به گل رسید خطایی ندیدم. یکی دو صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد که می‌توانست پنالتی باشد.

وی  با اشاره به روند مسابقه دو تیم گفت: ما اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم 2-3 گل دیگر بزنیم. در این فصل یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم و همین موضوع باعث می‌شود کارهای فنی خوب در زمین دیده شود. در مجموع حق ما در این بازی برد بود.

مصطفوی در خصوص غیبت مجیدی و مصطفوی در نشست خبری و دلیل این موضوع گفت: دوستان چون من مشهدی هستم به من لطف کردند و گفتند سوالات همشهرینات را جواب بده!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان