//
کدخبر: ۲۷۴۰۳۸ //

برتری یک نیمه‌ای شهر خودرو مقابل استقلال

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو و استقلال با برتری یک نیمه‌ای تیم میزبان همراه بود.

برتری یک نیمه‌ای شهر خودرو مقابل استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال شهر خودروی مشهد و  استقلال در نخستین و مهم‌ترین بازی هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید. تک گل این نیمه را حسین مهربان در دقیقه 35 به ثمر رساند.

ترکیب شهر خودرو: سید مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی, میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و مهدی قائدی.

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول:

دقیقه 11: استقلال توسط هرویه میلیچ صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شد. میلیچ در این صحنه پشت توپ ایستاد و شوتش به تیرک افقی دروازه سیدمهدی رحمتی برخورد کرد.

دقیقه 16: در حالی که بازیکنان شهر خودرو دقایقی فشار را روی دروازه استقلال زیاد کرده بودند, از سمت راست صاحب یک موقعیت شدند، ولی شوت بازیکن شهر خودرو را سیدحسین حسینی دفع کرد. در برگشت شوت فنی امین قاسمی‌نژاد با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 22: حرکت زیبای آقاجانپور در سمت راست و ارسال او به سمت دروازه استقلال خطر‌ساز شد، اما حسینی در دو مرحله توپ ارسالی این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 25: ضربه کرنر استقلال توسط میلیچ روی تیر دو دروازه شهر خودرو ارسال شد و ضربه سر علی کریمی در آستانه گل شدن بود که این ضربه توسط آقاجانپور روی خط دروازه تیم میزبان دفع شد.

دقیقه 35: حسین مهربان با حرکت یک و دو با محمدرضا خلعتبری, در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت عالی شد و با یک شوت محکم, موفق به باز کردن قفل دروازه حسینی شد.

دقیقه 40: محمد قاضی روی سانتر از جناح چپ صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شد، ولی به دنبال برخورد با بازیکن استقلال به زمین افتاد. این صحنه با اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان همراه شد که اعتقاد به پنالتی داشتند. در ادامه داور برای اعتراضات شدید سهراب بختیاری‌زاده به او کارت زرد نشان داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان