//
کدخبر: ۲۷۳۹۵۶ //

استقلال به دنبال شکستن طلسم ۳ سال و ۳ ماهه

تیم فوتبال استقلال تهران آخرین بار در لیگ شانزدهم موفق شد در مشهد از سد شهرخودرو بگذرد.

استقلال به دنبال شکستن طلسم ۳ سال و ۳ ماهه
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال تهران پنجشنبه شب در ورزشگاه امام رضا(ع) و از ساعت ۲۰ باید به مصاف تیم شهرخودرو برود. این مسابقه در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر به انجام می‌رسد.

استقلال در حالی پا به مشهد می‌گذارد که سه مساوی، یک برد و یک باخت را تا به اینجا در تاریخ لیگ برتر مقابل شهرخودرو داشته است. با این وجود در لیگ‌های هفدهم و هجدهم هیچ بردی برای آبی‌پوشان به دست نیامده و یک باخت و یک تساوی حاصل شده است.

تنها برد آبی‌پوشان تهرانی در تاریخ ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به دست آمد. جایی که استقلال با هدایت علیرضا منصوریان توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد. در آن دیدار گل‌های استقلال به وسیله امید نورافکن و جابر انصاری زده شد و تک گل شهرخودرو که در آن فصل با نام پدیده بازی می‌کرد به وسیله معین عباسیان زده شد.

در لیگ‌های هفدهم و هجدهم به ترتیب تساوی بدون گل و همچنین شکست یک بر صفر برای استقلال رقم خورد. بدین ترتیب آبی‌پوشان تهرانی در ۲ فصل اخیر نه گلی به شهرخودرو در مشهد زده‌اند و نه این تیم را شکست داده‌اند و حالا باید دید طلسم سه سال و سه ماه و هفت روزه توسط شماره هفت اسبق استقلال شکسته می‌شود یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان