//
کدخبر: ۲۷۳۸۹۲ //

برای خنثی کردن خط حمله و هافبک استقلال برنامه داریم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: استقلال تیم پر مهره‌ای است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته ولی ما هم مقابل این تیم دست و پا بسته نخواهیم بود.

برای خنثی کردن خط حمله و هافبک استقلال برنامه داریم

حسین بادامکی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات خوبی را برای بازی فردا پشت سر گذاشتیم و به امید خدا برای ارائه یک مسابقه خوب آماده هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی در خصوص مصدومیت جعفری در تمرین روز گذشته شهر خودرو عنوان کرد: جعفری در تمرین روز گذشته که به او اجازه ندادیم تمرین کند ولی او مشکلی برای بازی فردا ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برای تیم ما به میدان خواهد رفت.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به این موضوع که بازی سختی با استقلال در پیش است گفت: با توجه به جایگاهی که هر دو تیم دارند مسابقه دو تیم سخت خواهد بود. استقلال تیم پر مهره‌ای است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته ولی شهرخودرو هم مقابل این تیم دست و پا بسته نخواهد بود.

بادامکی درخصوص انگیزه‌های نفراتی چون بختیاری زاده مهدی رحمتی و محمد قاضی مقابل استقلال اظهار داشت: بختیاری زاده فرد با تجربه ای است که الان به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند و تمام تلاشش موفقیت تیم است. از سوی دیگر نفراتی که شما اسم بردید شرایط خوبی دارند و فارغ از از کری‌های فوتبالی فردا برای موفقیت شهرخودرو تمام تلاش خود را انجام می دهند.

وی در خصوص اینکه جدال فردا به نوعی جنگ سهمیه آسیا نیز محسوب می شود گفت: قطعاً در سه بازی آخر مان انگیزه‌های زیادی داریم. ما می‌خواهیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و بعد از بازی با استقلال هم باید به مصاف سپاهان و نساجی برویم. طبیعتاً می‌خواهیم از بازی با استقلال و سپاهان نهایت امتیاز را بگیریم و به کسب سهمیه امیدوار باشیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص درخشش نفراتی چون دیاباته قائدی و مطهری در خط حمله استقلال عنوان کرد: این نفرات بسیار توانمند هستند و در خط حمله استقلال خوب کار کرده اند. استقلال به جز خط حمله در سایر خطوط از نظر مهره شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم آنها نسبت به تیم‌های دیگر، از بازیکنان قابلی برخوردار هستند اما ما آنها را آنالیز کرده ایم و کادر فنی روز گذشته صحبت های لازم را به بازیکنان تیم منتقل کرده و مطمئناً برای خنثی کردن خط حمله و هافبک استقلال برنامه خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان