//
کدخبر: ۲۴۳۱۳۸ //

انتظار نداریم شهرخودرو از گروهش بالا بیاید

بازیکن سابق شهرخودرو مشهد می‌گوید که با توجه به کم تجربگی این تیم در رقابت‌های آسیایی نباید توقع صعود از شاگردان سرآسیایی داشت.

انتظار نداریم شهرخودرو از گروهش بالا بیاید
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین بادامکی درباره دیدار شهرخودرو مشهد مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: باتوجه به این‌که این اولین تجربه شهرخودرو بود، طبیعی بود به این شکل بازی کنند. بازی با الهلال کار سختی بود و فکر می‌کنم بازیکنان اعتماد به نفس بالایی نداشتند و سعی کردند بازی را کنترل کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان شهرخودرو نیمه اول خوب توانستند الهلال را نگه دارند ولی در یک ثانیه غفلت گل دریافت کردند. مقابل چنین تیم‌هایی کوچک‌ترین اشتباه خطرناک است و موجب شکست می‌شود. تیم شهرخودرو بازی‌های بعد بهتر خواهد شد و باتوجه به شرایط این تیم نباید چندان از آن‌ها توقع داشت چرا که اولین بار است در آسیا بازی می‌کنند. کار شهرخودرو مشکل است ولی در بازی های آینده خودشان را پیدا خواهند کرد.

پیشکسوت فوتبال مشهد در پایان گفت: ما انتظار نداریم شهرخودرو از گروهش بالا بیاید ولی می‌دانیم که نتایج درخوری خواهند گرفت. فاصله زمانی بازی‌ها کم است و بازیکنان خسته‌اند و البته دست مربی هم بسته است اما به هر حال امیدوارم تیم شهرخودرو نتایج راضی کننده‌ای کسب کند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان