//
کدخبر: ۲۷۳۲۲۹ //
قلیچ‌خانی: فکر نمی‌کنم بتواند جلوی خودش را بگیرد؛

قلعه‌نویی مجوز دیدن بازی از تلویزیون را ندارد ولی ..

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی در مورد چگونگی هدایت این تیم در غیاب امیرقلعه نویی ارائه داد.

قلعه‌نویی مجوز دیدن بازی از تلویزیون را ندارد ولی ..
به گزارش فرتاک نیوز،

سپاهان در شرایطی روز آینده به مصاف استقلال خواهد رفت که با غیبت امیرقلعه نویی مواجه شده؛ چیزی که نه تیم فوتبال باشگاه سپاهان و نه هواداران فوتبال به آن عادت ندارند.


به همین دلیل یکی از سوالاتی که در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال از زاغی نژاد و سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای سپاهان پرسیده شد، در همین رابطه بود. مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در واکنش به این سوال با توصیف شرایط امیرقلعه نویی گفت:« آقای قلعه نویی روز بعد از بازی با صنعت نفت ساعت 1:30 دقیقه شب دچار حمله عصبی می شوند. کارهای پزشکی خوب انجام شد و ایشان مشکلی ندارند، اما هنوز پزشکان مجوز حضور در مسابقات را نداده اند. نیاز دیدند که ایشان چند روز دیگر در استراحت مطلق باشد و به همین دلیل متاسفانه فردا آقای قلعه نویی را در کنار خودمان نداریم. اما اسم ایشان و تجارب فنی ایشان در کنار کادر فنی است ولی متاسفانه در ورزشگاه آزادی حضور نخواهند داشت. با تیم هم به تهران نیامدند. برای آقای قلعه نویی آرزوی سلامتی می کنیم.»


سوال بعدی در این مورد بود که آیا اقای قلعه نویی روز آینده از طریق تماسی تلفنی تیم را هدایت خواهد کرد یا خیر. سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال گفت:« خب آقای قلعه نویی اینقدر به سپاهان تعصب دارند، که با اینکه استراحت مطلق باید داشته باشند و پزشکان حتی گفته اند که بازی را نباید را ببینید، فکر می کنم نتوانند جلوی خودشان را بگیرند و به خاطر تعصب به سپاهان این بازی را خواهند دید و نظراتشان را در طول بازی انتقال خواهند داد. ولی امیدوارم به عنوان یک همکار و یک دوست، ایشان آرامش خودشان را در اولویت قرار دهند و دچار استرس نشوند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان