//
کدخبر: ۲۷۳۰۸۳ //

دیبالا: فقط باید به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس معتقد است که این تیم در حال حاضر باید تمام تمرکز خود را روی دیدار برابر لیون در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

دیبالا: فقط باید به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم

یوونتوس با قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های سری آ به سلطه خود در این مسابقات همچنان ادامه داد تا نهمین اسکودتوی متوالی خود را فتح کرده باشد. این در حالی است که شاگردان مائوریتزیو ساری طی هفته گذشته نتایج پرنوسانی کسب کردند اما حریفان آنها نتوانستند از این موضوع استفاده کنند و همین موضوع نیز باعث شد که قهرمانی یووه فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات قطعی شود و شکست این تیم در دیدار بامداد امروز مقابل کالیاری هیچ تأثیری در قهرمانی آنها نداشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،ستاره آرژانتینی یوونتوس یعنی پائولو دیبالا در مصاحبه ای ضمن خوشحالی از این قهرمانی گفت: " از اینکه نهمین اسکودتوی متوالی را کسب کردیم بسیار خوشحال هستیم و از همین حالا به دهمی فکر می کنیم. با این وجود معتقد هستم که ما در مقطع کنونی فقط باید به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل لیون فکر کنیم.

بازی بدون حضور تماشاگران کمی عجیب و دشوار خواهد بود اما ما باید تمام تمرکز خود را حفظ کنیم."

دیبالا در ادامه گفت: " داشتن بازیکنان که با کیفیت و قدرتمند از اهمیت بالایی برخوردار است اما این را باید بگویم که هم تیمی های من واقعاً عاشق پیروز شدن هستند. همین موضوع نیز باعث شده که یوونتوس بعد از یک مدت زمان بسیار طولانی همچنان قدرتمند عمل کند."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان