//
کدخبر: ۲۷۲۹۸۳ //

رکورد تاریخی ستاره یوونتوس شکسته می شود؟

چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی لاتزیو می‌تواند با به ثمر رساندن سه گل در دو دیدار آینده تیمش رکورد بیشترین گلزنی در یک فصل رقابت‌های سری آ را از آن خود کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

لاتزیو امشب در حالی از سری مسابقات هفته سی و هفتم سری آ به مصاف برشا خواهد رفت که مهاجم ایتالیایی و ملی‌پوش این تیم یعنی چیرو ایموبیله در حال حاضر با 34 گل زده بالاتر از ستاره هایی نظیر کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو در صدر جدول گلزنان رقابت این سری آ قرار گرفته است.

ایموبیله حالا تا به اینجا رقابت های سری آ رکورد هر 88 دقیقه یک گل زده را به ثبت رسانده است؛ این در حالی است که مهاجم حال حاضر یوونتوس یعنی گونسالو ایگواین در فصل 16-2015 و با لباس ناپولی آمار بهتری را از خود به ثبت رسانده بود چرا که او با زدن 36 گل در 35 مسابقه عنوان آقای گلی را از آن خود کرده بود.

نکته قابل توجه دیگر در این باره به این موضوع برمی‌گردد که گونسالو ایگواین تنها 3 بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد؛ این در حالی است که ایموبیله 14 گل خود در فصل جاری را به این شکل به ثمر رسانده است.

با این وجود ستاره خط حمله لاتزیو می‌تواند با به ثمر رساندن دو گل در دو دیدار آینده تیمش مقابل تیم های برشا و ناپولی به رکورد ایگواین برسد و البته با زدن 3 گل، آن را به تنهایی از آن خود کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان