//
کدخبر: ۲۷۲۶۷۵ //

درخواست سنگین و عجیب یک پرسپولیسی برای ماندن در تیمش

یکی از بازیکنان پرسپولیس درخواست سنگین و عجیبی برای ماندن در این تیم داشته است. این بازیکن از باشگاه درخواست ۸ میلیارد تومانی دارد که پرداخت آن از عهده باشگاه خارج است.

درخواست سنگین و عجیب یک پرسپولیسی برای ماندن در تیمش
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید بزرگ‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه حفظ بازیکنان تیم قهرمان است. علیرضا بیرانوند اولین جدا شده پرسپولیس است که در لیگ بیستم او را در ترکیب سرخ‌ها نخواهیم دید، اما ممکن است چند ستاره دیگر پرسپولیس هم به جمع جدا‌شده‌های این تیم اضافه شوند. علی علیپور که از قراردادش با پرسپولیس چیزی دیگر باقی نمانده از مدت‌ها قبل در تدارک انتقال به فوتبال اروپاست. بعید است مدیران فعلی پرسپولیس بتوانند علیپور را متقاعد به تمدید قرارداد کنند چرا‌که این بازیکن خیلی وقت است تصمیمش را برای بازی در فوتبال اروپا گرفته و احتمالاً مقصد او هم فوتبال بلژیک یا پرتغال باشد. شجاع خلیل‌زاده نیز دیگر بازیکنی است که با استناد به بند قراردادش می‌تواند با رسیدن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی جدا شود. با توجه به درخشش این مدافع در لیگ و رقابت‌های آسیایی به احتمال فراوان او هم جزو هدف‌های تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. شجاع در یک سال اخیر بار‌ها عنوان کرده که حضور در یک لیگ خارجی می‌تواند چالشی جدید و جذاب باشد و بعید است که در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب از تیم‌های خارجی حاضر شود، قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند.

بشار رسن نیز در پایان این فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید و با توجه به مشکلاتی که این فصل در دریافت مطالباتش داشته، به احتمال فراوان از همین حالا به چیزی جز جدایی از جمع سرخ‌ها فکر نمی‌کند. محمد نادری نیز دیگر بازیکنی است که فقط تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و شاید او هم حضور در یک تیم خارجی را به ادامه حضور در لیگ برتر ترجیح دهد. مضاف بر اینکه محمد نادری هنوز با کورتریک بلژیک قرارداد دارد و جلب رضایت این تیم نیز مشکل بزرگی است. به این جمع باید مهدی ترابی را هم اضافه کنیم. بازیکنی که اگرچه با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد، اما ممکن است یک پیشنهاد خوب از تیم‌های اروپایی به جدایی این بازیکن از جمع سرخ‌ها منجر شود. بند فسخ قرارداد ترابی این اجازه را به او می‌دهد.

اما شاید جالب‌تر باشد بدانید شنیدیم یکی از بازیکنان پرسپولیس درخواست سنگین و عجیبی برای ماندن در این تیم داشته است. این بازیکن از باشگاه درخواست ۸ میلیارد تومانی دارد که پرداخت آن از عهده باشگاه خارج است. البته یحیی گل‌محمدی اعتقاد زیادی به سبک بازی این بازیکن داشته و از باشگاه خواسته به هر شکل ممکن او را حفظ کنند، اما درخواست ۸ میلیارد تومانی کار رسول‌پناه را به شدت سخت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان