//
کدخبر: ۲۷۲۴۵۹ //

کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسید

رضاییان گفت: اسم مرتضی تبریزی بدون طی کردن مراحل قانونی و فقط با یک نامه از لیست استقلال خارج شده است.

کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسید
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص رای کمیته استیناف مبنی بر تکرار دیدار این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: اعتقاد داریم که مستندات  پرونده به نفع ما بود، اما دوستان رای صادر کرده‌اند و ما تمکین می‌کنیم. در این پرونده دوستان زیادی بودند که اطلاعات داشتند، اما اطلاعات را منتقل نکردند و امیدوارم حالا نزد وجدان خودشان راحت باشند.

کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسیدند

او ادامه داد: کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسیدند و می‌توانستند با ما بازی کنند و شخص بهاروند به آن‌ها نامه زد که باید به جم می‌آمدند و بازی می‌کردند، اما نیامدند و همین الان هم می‌بینید که بودوروف از استقلال شکایت کرده است و گفته بدون تمایل او، باشگاه استقلال اقدام به فسخ قرارداد با او کرده است.

با یک نامه اسم تبریزی را از لیست استقلال خارج کردند

او ادامه داد: به عنوان مثال مرتضی تبریزی که رباط صلیبی اش پاره شده است، بدون طی کردن مراحل قانونی و فقط با یک نامه اسم او از لیست استقلال خارج شده است. موارد دیگری هم وجود دارد که نمی‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم، اما در نهایت رای به ضرر باشگاه پارس جنوبی صادر شد.

مگر ممکن است که تنها ۴۸ ساعت قبل از انجام بازی رای کمیته استیناف صادر شود؟

رضاییان گفت: تیم ما امروز از تهران راهی عسلویه شده است. اگر بازی مقابل استقلال در برنامه نبود، مثل سایر تیم‌ها ۱۱ روز استراحت داشتیم. بعد از بازی مقابل پیکان سرمربی تیم ما قصد داشت که چند روزی تمرینات را تعطیل کند که رای کمیته استیناف دیشب صادر شد، اما مگر ممکن است که تنها ۴۸ ساعت قبل از انجام بازی رای کمیته استیناف صادر شود؟

بعید می‌دانم که دمای هوا در هنگام بازی به ۵۰ درجه برسد

او در خصوص وضعیت آب و هوایی شهر جم برای بازی مقابل استقلال گفت : هوا گرم است، اما این موضوع طبیعت جنوب است و بعید می‌دانم که دمای هوا در هنگام بازی به ۵۰ درجه برسد. امیدوارم هوا مطبوع باشد و بازیکنان اذیت نشوند و شاهد یک بازی خوب باشیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص تمدید قرارداد و ادامه همکاری با سیروس پورموسوی گفت: قرارداد ما با پورموسوی تا پایان فصل آینده خواهد بود.

می‌خواهیم برای رتبه تک رقمی تلاش کنیم

رضاییان درباره بقای پارس جنوبی در پایان این فصل گفت: تیم ما از روز اول شرایط عجیبی داشت. پارس جنوبی ۳ فصل اخیر با یک سرمربی کارش را انجام داد، اما همین امسال ۳ سرمربی روی نیمکت تیم نشسته است. همین تغییر و تحولات به تیم ضربه زد. جایگاه فعلی ما در شان پارس جنوبی نیست، اما تلاش می‌کنیم که بهترین جایگاه را به دست بیاوریم تا حاشیه امن پیدا کنیم. می‌خواهیم برای رتبه تک رقمی تلاش کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان