//
کدخبر: ۲۷۲۱۲۰ //

قایدی، غایب احتمالی استقلال در جم

مهاجم استقلال در آخرین ثانیه های دیدار بازی مقابل نساجی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

قایدی، غایب احتمالی استقلال در جم
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در هفته ی بیست و ششم لیگ برتر، مقابل نساجی قائمشهر متوقف شد تا فرصت خوبی برای رسیدن به رتبه های بالای جدول را از دست بدهد.


مجیدی علاوه بر اینکه دو امتیاز حساس مقابل نماینده قائمشهر را از دست داد، حالا احتمالا مهدی قایدی را نیز در بازی بعدی مقابل پارس جنوبی در اختیار نداشته باشد. در دیدار شب گذشته مقابل نساجی، قایدی از ناحیه ی زانو احساس درد میکرد و به همین دلیل در ثانیه های پایانی بازی جای خود را با فردین رابط داد. احتمال می رود قایدی در دیدار مقابل پارس جم به استراحت بپردازد تا مصدومیتش تشدید نشود. البته کادر پزشکی استقلال تا زمان رسیدن به نتایج قطعی و گرفتن آزمایش های لازم از باشوی کوچک، فعلا اظهارنظر رسمی ای نکرده اند اما به نظر نمی رسد که مصدومیت قایدی شدید باشد و این بازیکن فقط بخاطر فشردگی بازی ها نیاز به استراحت داشته باشد.


به نظر می رسید این خطر مصدومیت علاوه بر قایدی، روزبه چشمی و دیاباته را نیز تهدید کند. آن هم در شرایطی که استقلال نیمکت خیلی مطمئنی ندارد و ثابت بودن این بازیکنان در بازی های قبلی، فشار را روی آمادگی بدنی آنها تشدید کرده است و کادرفنی آبی پوشان باید مراقب مصدوم نشدن بازیکنانش در انتهای فصل باشد. دیدارهایی که در هفته های پایانی برای استقلال حیاتی و مهم هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان