//
کدخبر: ۲۷۲۳۳۴ //

آماری وحشتناک از ستاره گرانقیمت چلسی!

کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان اسپانیایی را باید یکی از بدترین خریدهای تاریخ چلسی خطاب کرد.

آماری وحشتناک از ستاره گرانقیمت چلسی!
به گزارش فرتاک نیوز،

دروازه چلسی پنج بار در مقابل لیورپول باز شد و اگرچه می توان گفت کپا آریزابالاگا روی هیچکدام از گل ها تقصیر چندانی نداشت، اما کارنامه این دروازه بان 72 میلیون پوندی اسپانیایی بدتر از گذشته شد. دو سال قبل به نظر می رسید اسپانیا با در اختیار داشتن کپا آریزابالاگا و داوید دخیا از این حیث مشکلی نداشته باشد، اما افت شدید این دو دروازه بان در این فصل لیگ برتر چشمگیر و محسوس بوده است.

چلسی مجموعا در این فصل 54 گل دریافت کرده و در همین شش بازی اخیر سیزده بار دروازه اش را باز شده دیده است. در این فصل به طور میانگین 1.42 بار در هر بازی دروازه چلسی باز شده و کپا با این آمار دومین سنگربان ضعیف تاریخ چلسی به شمار می آید. با دریافت 47 گل در 33 بازی، این دروازه بان اسپانیایی نمایش ضعیفی در  چلسی داشته و فقط فرود گوردس در فصل 97-1996 از او بدتر عمل کرده است.

کپا در 69 بازی در لیگ برتر 86 گل خورده و در مجموع هشت درصد از تمام گل های دریافتی چلسی در تاریخ لیگ برتر سهم این دروازه بان بوده و این در حالسیت که کپا در شش درصد بازی های این تیم درون دروازه قرار گرفته است. اخباری در مورد احتمال جدایی کپا آریزابالاگا در پایان فصل از چلسی به گوش می رسد و این باشگاه برای کسب موفقیت در فصول بعدی لگ برتر باید درون دروازه از سنگربان آماده تری برخوردار باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان