//
کدخبر: ۲۷۲۲۹۲ //

چهار دلیل برای اثبات جذابیت چهار هفته پایانی لیگ برتر/ از جدال سرخابی‌ها تا ثبت رکوردهای جدید برای پرسپولیس

فرتاک نیوز، “با مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس، جذابیت‌های لیگ نوزدهم به پایان نرسیده است.”

چهار دلیل برای اثبات جذابیت چهار هفته پایانی لیگ برتر/ از جدال سرخابی‌ها تا ثبت رکوردهای جدید برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

در پایان هفته بیست‌وششم لیگ نوزدهم تیم پرسپولیس تهران در اتفاقی قابل پیش‌بینی موفق به کسب عنوان مقام قهرمانی در لیگ برتر شد.

بسیاری فکر می‌کنند این اتفاق، پایان جذابیت لیگ برتر بوده، اما لیگ نوزدهم را می‌توان یکی از جذاب‌ترین فصل‌های ادوار لیگ دانست.

جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

مهمترین دلیل این جذابیت تلاش و جنگ پنج تیم با اختلاف امتیاز اندک ، در راه رسیدن به عنوان نائب قهرمانی و کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی است.

تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور، شهر‌خودرو و فولاد به‌ خوبی میدانند کسب سهمیه چه تأثیر ویژه‌ای بروی باشگاه و همچنین فصل بعدی آن‌ها خواهد داشت.

دو تیمی که بتوانند سهمیه را کسب کنند قطعا از نظر مالی شرایط بهتری را در فصل بعد خواهند داشت و‌حضور در آسیا می‌تواند درآمد‌های خوبی را برای آنها به ارمغان بیاورد و اسپانسرهای قوی‌تری مشتاق به حمایت از باشگاه می‌شوند.

از سوی دیگر در فصل نقل‌وانتقالات علاقه و انگیزه بازیکنان با کیفیت، برای عقد قرارداد با تیمی که لیگ قهرمانان حضور دارد به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها خواهد بود.

جدال برای بقا در لیگ برتر

 جنگ برای بقا در لیگ‌ نوزدهم هم حسابی دیدن خواهد داشت و هیجانات خاص خود را به دنبال خواهد داشت. ماشین‌سازی، پارس جنوبی، ذوب‌آهن، گل‌گهر، سایپا   پیکان و شاهین‌بوشهر  به شدت خطر سقوط را احساس میکنند و تلاش برای ماندن در لیگ برتر درفصل نوزدهم به حساس‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود.

حضور تیم‌هایی همچون ذوب‌آهن و سایپا که از تیم‌های با سابقه در لیگ برتر هستند، در این قسمت جدول و جنگیدنشان برای بقا بر این حساسیت می‌افزاید.

تلاش پرسپولیس برای ثبت رکوردهای جدید

شرایط ویژه‌ای‌که در این فصل در صدر جدول رخ داد و افت شدید تیم‌های مدعی شرایط را برای سرخپوشان به گونه‌ای فراهم کرد که با اختلاف امتیاز قابل توجه به قهرمانی برسند.

این شرایط این اجازه را به پرسپولیسی‌ها می‌دهد تا  با ثبت رکوردهایی جالب همچون تعداد امتیاز کسب شده و ایجاد اختلاف امتیاز بیشتر با تیم دوم فصل را رویایی‌تر پشت سر بگذارند و چالش جدیدی را پیش روی خود در چهار هفته باقی مانده می‌بینند.

مبارزه نفس گیر برای کسب آقای گلی

 جنگ برای کسب آقای گلی در لیگ همچنان ادامه دارد. هفت بازیکن شانس مناسبی برای رسیدن به عنوان آقای گلی در لیگ نوزدهم را دارا هستند که سرخابی‌ها‌ی پایتخت پنج بازیکن را در لیست دارند و امیدوارند در هفته‌های پایانی بتوانند به این عنوان دست پیدا کنند و این موضوع میتواند بر پر‌ گل شدن و افزایش حساسیت بازی‌ها کمک کند.

شهریار‌مغانلو ‌از پیکان، مهدی ترابی و علی‌علیپور از پرسپولیس،  شیخ دیاباته و‌ مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری از استقلال به همراه عیسی آل‌کثیر از نفت آبادان مدعیان عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم هستند که باید منتظر درخشش آنها در چهار هفته باقی مانده لیگ باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان