//
کدخبر: ۲۷۰۰۷۹ //

پنالتی یا کی روش؟ پشت پرده دو تساوی طلایی پوشان چه بود؟

مهاجم برزیلی سپاهان همچنان در گلزنی پس از شروع دوباره لیگ نوزدهم ناکام است و نتوانسته نمایش خوبی از خود به جای بگذارد.

 پنالتی یا کی روش؟ پشت پرده دو تساوی طلایی پوشان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همیشه در موفقیت های امیر قلعه نویی و کلاً استراتژی هایی که او برای دیدار با رقبا طراحی می‌کند، رد پای یک مهاجم بلندقامت مشهود است؛ زمانی در استقلال و تراکتور این ماموریت به گردن فرزاد حاتمی بود و حالا در ذوب آهن و اکنون سپاهان، کی روش استنلی سوارز، مهاجم بلندقامت ارنج قلعه نویی است. مهاجمی که توانست آقای گل مشترک لیگ هجدهم شود و در لیگ نوزدهم هم پیش از تعطیلات کرونایی، یکی از ستارگان طلایی‌پوشان بود و 7 گل به ثمر رساند اما با شروع تعطیلات کاملا ورق برگشته است.

قلعه نویی که هنوز به کی‌روش به صورت فیکس در این سه بازی پس از تعطیلات بازی نداده، مشخص است که از آمادگی این مهاجم برزیلی بازگشته از مصدومیت  راضی نیست چرا که او هیچ وجه شباهتی به کی‌روش پیش از تعطیلات ندارد .او که به مانند دیدار با سایپا، از حوالی دقیقه 60 شب گذشته به میدان آمد نتوانست خطر جدی را روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کند تا برای دومین بازی متوالی طلایی‌پوشان متوقف شوند و شانس سپاهان برای قهرمانی به حداقل برسد.

البته سپاهان در مسابقه دیروز در زمان برتری 1-0 یک پنالتی هم از دست داد که هدر رفتن این شانس بزرگ را می شود با فرصت سوزیهای بازی سایپا مقایسه کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان