//
کدخبر: ۲۷۱۹۰۴ //

واکنش لروی سانه به شایعات اختلاف با گواردیولا

لروی سانه، خرید جدید بایرن مونیخ، در مصاحبه ای جالب تمجید ویژه ای از سرمربی سابق خود در منچستر سیتی یعنی پپ گواردیولا انجام داد.

واکنش لروی سانه به شایعات اختلاف با گواردیولا
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش بود که پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتا ستاره آلمانی منچسترسیتی یعنی لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست؛ انتقالی که مدت ها درباره آن صحبت شده بود و روزانه شایعات زیادی درباره قطعی یا منتفی شدن آن مطرح می شد اما نهایتاً سانه با قراردادی پنج ساله و به ارزش 60 میلیون یورو به جمع باواریایی ها اضافه شد.

در این بین اما گفته می‌شد که یکی از دلایل انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ اختلاف او با پپ گواردیولا بوده است. موضوعی که حالا ستاره آلمانی به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: " رابطه خوبی بین من و گواردیولا برقرار بوده است. در دوران حضورم در منچستر سیتی پپ گواردیولا کمک‌های زیادی به من کرد. او یک مربی دقیق محسوب می‌شود که قصد دارد باعث پیشرفت بازیکنانش شود."

لروی سانه در ادامه گفت: " این که در نهایت پیشنهاد تمدید قرارداد منچسترسیتی رد کنم اصلاً کار ساده و راحتی نبود. چنین تیم خوبی به همراه سرمربی گری گواردیولا یکی از مهم‌ترین دلایل حضورم در شهر منچستر بود. با این وجود من در جستجوی یک چالش جدید بودم و فکر می‌کنم که بایرن مونیخ بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای من به حساب می‌آمد؛ موضوعی که باعث شد تصمیم بگیرم به این تیم بپیوندم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان