//
کدخبر: ۲۷۱۴۱۸ //

تمام تمرکز بایرن روی بازی مقابل چلسی است

لئون گورتزکا، ستاره خلاق بایرن مونیخ امیدوار است چلسی این بار در مونیخ به موفقیت نرسد.

به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه چلسی در بازی رفت در لندن با سه گل مغلوب بایرن مونیخ شد، اما خاطره پیروزی این تیم در فینال لیگ قهرمانان سال 2012 هنوز هواداران این باشگاه را آزار می دهد. لئون گورتزکا مدعی شد بایرن مونیخ می خواهد رتیم و آمادگی گذشته را حفظ کند و هر دو رقیب در زمین برای یکدیگر احترام زیادی قائل هستتند.

لئون گورتزکا گفت: "چلسی این مزیت را دارد که دقیقا بعد از پایان یافتن فصل جاری و در واقع در شرایط مسابقه به مونیخ سفر می کنند، اما ما می خواهیم ریتم گذشته خود را حفظ کنیم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مطمئن شویم که چلسی دوباره در مونیخ به موفقیت دست نخواهد یافت.

تمام تمرکز ما روی بازی مقابل چلسی است. نکته خوب در مورد چنین رقبای بزرگی این است که آنها نیز همانقدر که ما برای چلسی احترام قائلیم به ما احترام خواهند گذاشت. این مسابقات همان دیدارهایی هستند که وقتی شما بچه بودید آرزو داشتید در آن حضور یابید.

افزایش توانایی های فیزیکی؟ نکته مورد اهمیت این است در بازی ها و لحظات بسیار مهم از نظر جسمی و روحی در سطح بالایی قرار داشته باشیم. افزایش قدرت عضلانی در دوئل های نفر به نفر به من کمک کرده و من را نه تنها در زمین، بلکه در نبردهای هوایی نیز چابک تر و قوی تر می کند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان