//
کدخبر: ۲۷۱۸۹۵ //

کاپیتان باتجربه پرسپولیس و تکرار جشن قهرمانی!

در مسابقه ای که احتمالا منجر به قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی خواهد شد، دوباره سیدجلال جلوتر از دیگر بازیکنان و به عنوان مرد نخست وارد زمین خواهد شد.

کاپیتان باتجربه پرسپولیس و تکرار جشن قهرمانی!
به گزارش فرتاک نیوز،

هشت قهرمانی در لیگ ایران افتخاری است که از بین تیم های باشگاهی تنها پرسپولیس و استقلال به آن دست یافته اند اما سیدجلال حسینی به تنهایی توانسته 8 قهرمانی را تجربه کند تا با اختلاف پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران باشد. حالا با فتح لیگ نوزدهم، تنها جام های لیگ برتری او با پرسپولیس از سپاهان بیشتر خواهد شد و سرخ ها با قاطعیت می‌توانند سیدجلال را در زمره پیشکسوتان خود قرار دهند و در آینده از وی به عنوان کاپیتانی پرافتخار یاد کنند.

البته افتخارات متعدد تنها چیزی نیست که از سیدجلال به یادگار خواهد ماند. دو دهه حضور مستمر در سطح بالای فوتبال ایران نشان‌دهنده سبک زندگی شخصی و فوتبالی کسی است که در تمرینات همیشه عملکرد خوبی داشته و پس از تمرین نیز به شکلی وقت خود را سپری کرده که حالا در دهه چهارم زندگی کیفیت بالا و آمادگی بدنی بالایی را هم دارد. شاید یکی از عوامل دیگری که سبب شده حسینی به 8 قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، 3 سوپرجام و شش عنوان برترین مدافع فصل برسد، انگیزه بالایی است که او همیشه داشته است.

به هر حال سیدجلال دوباره در بازی قهرمانی پرسپولیس جلوتر از دیگر بازیکنان وارد زمین خواهد شد. او که هفدهمین حضور فیکس در ترکیب سرخپوشان را تجربه می‌کند، به زعم همبازیانش نقش پررنگی در این پوکر قهرمانی داشته و شاید تداوم حضورش در جمع سرخپوشان منجر به ادامه این روند موفقیت آمیز برای پرسپولیسی ها شود.

او که در غیاب شجاع باید با کنعانی زادگان زوج خط دفاعی را تشکیل دهد، در دو بازی اخیر یکی از علل کلین شیت پرسپولیسی ها بود و باید دید این بار در مسجدسلیمان عامل هفدهمین کلین شیت فصل پرسپولیسی ها خواهد شد یا نه؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان