//
کدخبر: ۲۷۱۳۹۹ //

نصیرزاده به کاندیداهای انتخابات رییس فدراسیون دانشگاهی اضافه شد

عبدالمهدی نصیرزاده به کاندیداها اضافه شد، پیش‌بینی انتخابات فدراسیون دانشگاهی سخت شد.

نصیرزاده به کاندیداهای انتخابات رییس فدراسیون دانشگاهی اضافه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی بعداز چند بار تعویق بالاخره روز سه‌شنبه 31 تیرماه با حضور 6 کاندیدا برگزار خواهد شد، اما با اضافه شدن نام نصیرزاده برخی معادلات در انتخابات به هم خورد چون این موضوع شوکی به مجمع در فاصله چند روز به انتخابات محسوب می‌شد.

WhatsApp Image 2020-07-18 at 08.43.13

چند روز قبل سرپرست فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی 4 نفر یعنی هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان شریف‌آباد و جمشید همتی را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کرده بود، اما نفر پنجم جواد شهلایی بود که به این لیست اضافه شد. در نهایت هم روز گذشته عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی که به جمع کاندیداهای تایید صلاحیت شده اضافه شد.

نصیرزاده که نشان داده بازی‌های انتخاباتی را خوب بلد است، با ورودش به انتخابات برخی معادلات را تغییر داده است. هیچ بعید نیست او که در فاصله کمتر از یک هفته به انتخابات وارد لیست نهایی کاندیداها شده، روز سه‌شنبه بر صندلی ریاست تکیه بزند. سابقه نصیرزاده در انتخابات فدراسیون‌های بدنسازی و کشتی که رای بالایی به دست آورده، نشان می‌دهد او قطعاً یکی از کاندیدای اصلی فدراسیون دانشگاهی خواهد بود.

WhatsApp Image 2020-07-18 at 08.43.11

انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی از یک نظر دیگر هم پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد چون بیش از 50 نفر برای انتخاب رییس رای خواهند داد؛ در حالی که در فدراسیون‌های دیگر روسا با حدود 10 رای کمتر انتخاب می‌شوند.

هرچند در روزهای اخیر عبدالمهدی نصیرزاده هم به جمع کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اضافه شده است تا رقابت پیچیده‌تر و تنور انتخابات داغ‌تر شود و باید دید در نهایت روز سه‌شنبه چه روی صندلی ریاست این فدراسیون که تحت‌نظر دو وزارتخانه علوم و ورزش اداره می‌شود، تکیه خواهد زد.

حسین ذبیحی رییس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران به عنوان یکی از اعضای مجمع انتخاباتی این فدراسیون در این راستا در مورد شاخصه‌های که باعث انتخاب رییس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی می‌شود، اظهارکرد: فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی یک فدراسیون نوپاست و نگاه مردم هم به این فدراسیون خاص است. طبیعتاً شرایط انتخابات این فدراسیون هم متفاوت خواهد بود و عملکرد کاندیداها هم باید خاص و ویژه باشد. رییس منتخب مجمع باید باید در سطح ملی و بین‌المللی ارتباطات شاخصی داشته باشد. اخلاق دانشگاهی هم شاخصه بسیار مهمی است که می‌تواند به نگاه یکسان به 5 دانشگاه برتر کشور منجر شود. این دانشگاه‌ها باید با حالت برابر مدیریت شوند.

وی افزود: رقابت بین کشورها در بخش ورزش‌های دانشگاهی در سطح جهان فوق‌العاده است و این بخش در خیلی از کشورهای پیشرفته رواج دارد. شاید با توجه به وضعیت فعلی کشور، یکی از مهم‌ترین مسائل درباره رییس آینده این است که بتواند اسپانسر خوبی را جذب کند و ارتباط خوبی هم با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته باشد. در مجموع می‌توانم بگویم رییس جدید فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی باید فردی پویا، به روز، جوان و با روابط‌عمومی بالا باشد چون این فدراسیون به خاطر نوپا بودن با چالش‌های زیادی روبروست.

66

رییس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران در پایان درباره رقابت 6 کاندیدا در انتخابات روز سه‌شنبه گفت: در ابتدا نام 4 نفر اعلام شده بود و در روزهای این تعداد به 6 رسید. با اضافه شدن نام نصیرزاده برخی معادلات در انتخابات به هم خورد چون این موضوع شوکی به مجمع در فاصله چند روز به انتخابات محسوب می‌شد. حالا دیگر پیش‌بینی اینکه چه کسی رییس فدراسیون می‌شود، سخت خواهد بود.

حسین ذبیحی در پایان افزود: رییس فدراسیون دانشگاهی باید پویا، به روز و جوان باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان