//
کدخبر: ۲۷۱۳۱۶ //

سرمربی تیم قشقایی شیراز: مقابل رایکا بابل بر روی ۲ اشتباه گل خوردیم

سر مربی تیم قشقایی شیراز گفت: مقابل تیم رایکا بابل بر روی ۲ اشتباه گل خوردیم و ربطی هم به تاکتیک آنها نداشت.

سرمربی تیم قشقایی شیراز: مقابل رایکا بابل بر روی ۲ اشتباه گل خوردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم طالبی، شامگاه شنبه پس از شکست برابر تیم رایکا بابل افزود: بازی دشوار و پُر برخوردی بود زیرا تیم حریف برای بقا به آب و آتش زد و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با اخراج دروازه‌بان تیم ما برنامه تیمی ما هم به هم خورد اما در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن، بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان تلاش خود را کردند و یکی از گل‌ها جبران شد.

سرمربی تیم قشقایی شیراز اضافه کرد: داور این مسابقه خیلی خوب قضاوت کرد ضمن اینکه مگر داوران بعد از بازی در مورد مربیان حرف می‌زنند که ما بخواهیم در باره آنها صحبت کنیم؟.

طالبی، در مورد همکاریش با تیم قشقایی شیراز برای فصل آینده لیگ دسته یک، اظهار داشت: دست هیات مدیره باز است که بخواهند برای فصل بعد تصمیم بگیرند و اگر قرار است تیم را برای میانه جدول ببندند دوست ندارم این همکاری را ادامه دهم.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و رایکا بابل در هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میهمان پایان یافت.

تیم قشقایی شیراز با این شکست، همچنان در رده دوازدهم باقی ماند و تیم رایکا بابل هم ۳۱ امتیازی شد تا همچنان برای بقا در لیگ دسته یک امیدوار به چهار بازی آینده باشد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز فردا (یکشنبه) در تهران به مصاف تیم بادران این شهر می‌رود.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

همچنین در انتهای جدول تیم علم و ادب تبریز سقوطش به دسته دوم از مدت‌ها پیش مسجل شده بود و از بین تیم‌های سپید رود رشت، نیروی زمینی تهران، ملوان انزلی و رایکا بابل هم یک تیم دیگر به دسته دوم سقوط خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان