//
کدخبر: ۲۷۰۹۰۵ //

پورموسوی: قابلیت فنی بازیکنان ما بیشتر از این است

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: امیدوارم بازیکنان در بازی‌های باقیمانده اثبات کنند توان این را دارند که از رتبه سیزدهم بالاتر باشند.

پورموسوی: قابلیت فنی بازیکنان ما بیشتر از این است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس‌پورموسوی در مورد حضور در تیم پارس‌جنوبی‌جم اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم از مدیریت باشگاه که در این برهه به من اعتماد و در این شرایط سخت و حساس سکان تیم را به من محول کرد. در تیمی شروع به کار کردم که به لحاظ اخلاقی و فنی جزو تیم‌های خوب ایران است. این کار را برای مربی راحت می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که تیم در ‌چندهفته گذشته داشته، بازیکنان باتجربه باید خیلی بیشتر کمک کنند. ان‌شاالله روندی که در پیش می‌گیریم، در آخر منجر به این بشود که پارس جنوبی با کیفیت خوبی مسابقاتش را در لیگ به پایان برساند.

سرمربی پارس‌جنوبی در مورد بازی با شهرخودرو و تقابل با سهراب بختیاری‌زاده که همشهری او محسوب می‌شود، گفت: فکر‌ می‌کنم این موضوع به جذابیت بازی اضافه کند. مطمئنم بچه‌ها مصمم هستند که بازی خیلی خوبی را به نمایش بگدارند. در دیدار مقابل سپاهان هم خیلی خوب ظاهر شدند. امیدوارم فردا بتوانند با یک بازی خوب هر سه امتیاز خانگی را به دست بیاورند.

وی در خصوص اینکه آیا به بقای تیم در لیگ‌برتر امید دارد، عنوان کرد: واقعیت این است که به بقا فکر ‌نکردم. بیشتر به دنبال این هستیم که جایگاهمان را بهتر کنیم. با دوستانم که صحبت می‌کردم، می‌گفتند شرایط سخت‌ است اما پارس‌جنوبی بازیکنان خوبی دارد.

پورموسوی ادامه داد: بیرون از این منطقه همه می‌دانند قابلیت فنی بازیکنان پارس جنوبی بیشتر از این است. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده اثبات کنند؛ توان این را دارند که از رتبه سیزدهم بالاتر باشند. امیدوارم هواداران هرچند که نیستند فردا قلبشان ‌با ما و دعای خیرشان بدرقه راهمان باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان