//
کدخبر: ۲۷۰۸۹۹ //

ماجرای حکم ۴۰ضربه شلاق برای فردوسی‌پور

برخلاف اخبار منتشره پرونده عادل فردوسی پور مجری سابق برنامه نود و مالک سابق باشگاه نفت تهران بسته شده است.

ماجرای حکم ۴۰ضربه شلاق برای فردوسی‌پور
به گزارش فرتاک نیوز،

برخلاف اخبار منتشره پرونده عادل فردوسی پور مجری سابق برنامه نود و مالک سابق باشگاه نفت تهران بسته شده است.

فردی که سابقاً مالکیت مالکیت نفت تهران را عهده دار بوده و این تیم در پایان فصل به دسته پایین‌تر از رقابت‌های لیگ برتر سقوط کرده و حالا هم اثری این تیم در فوتبال ایران نیست، امروز در گفتگویی رادیویی با اعلام کرد به دلیل انتشار صحبت‌های خلاف واقع در برنامه نود، مجری و تهیه کننده این برنامه را به 40 ضربه شلاق متهم کرده است.

او در بخشی از صحبت‌هایش به مجری برنامه گفت: با وجود فرصت زیادی که به فردوسی پور تا از طریق یک پیام عذرخواهی رضایت را وی را جلب کند این اتفاق رخ نداده و وی برخلاف میل باطنی مجبور به پیش‌رفتن در این پرونده شده است؛ پرونده‌ای که فرجام آن، 40 ضربه شلاق به جرم نشر اکاذیب بوده است.

اما پیگیری‌های خبرنگار «ورزش سه» نشان می‌دهد در این گفتگوی رادیویی تنها بخشی از واقعیت گفته شده و این فرد به بخش مهم دیگر ماجرا اشاره نکرده است؛ موضوع مهم این است که حکم این پرونده 40 ضربه شلاق یا جریمه نقدی 1.5 میلیون تومانی بدل از شلاق بوده که عادل فردوسی پور با پرداخت آن به اجرای احکام این پرونده را بسته و حاشیه خاص دیگری نیز در این زمینه وجود ندارد.

خبرنگار «ورزش سه» تلاش کرد که با مجری سابق برنامه نود در اینباره صحبت کند اما وی ترجیح داد فعلا در اینباره صحبتی به زبان نیاورد.

در حال حاضر و با توجه به نوع صحبت‌های مالک سابق باشگاه نفت به نظر می‌رسد فرصت شکایت از وی برای عادل فردوسی پور مهیا باشد؛ چرا که در این صحبت‌ها تنها به بخشی از دادرسی پرونده اشاره شده و درباره فرجام نهایی آن صحبتی به عمل نیامده است تا این خبر به شکلی نادرست در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان