//
کدخبر: ۲۷۰۸۶۹ //

لبخند به لب فرهاد برگشت+عکس

ورزش سه نوشت:شاید استقلال فردا برابر صنعت نفت آبادان، کامل‌ترین تیم استقلال در دوران فرهاد مجیدی باشد هر چند که سه مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد.

لبخند به لب فرهاد برگشت+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال برای آسیایی شدن راه پر پیچ و خمی را تا پایان لیگ نوزدهم پیش روی خود دارد و باید برابر تیم‌های مدعی چون سپاهان و شهر خودرو نیز قرار گیرد؛ فرهاد مجیدی جوان که چهار بازی متوالی است نتوانسته در استقلال به برد برسد و مورد هدف انتقادات قرار گرفت، وعده داده که این تیم را آسیایی می‌کند و حتی قهرمانی جام حذفی را هم با آبی‌ها در این فصل به دست خواهد آورد.

 

لبخند به لب فرهاد برگشت/عکس

 

 

برای بازگشت به قافله مدعیان و دوچندان شدن امیدواری برای کسب سهمیه آسیایی، آبی‌ها فردا باید در آبادان به میدان روند؛ یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مجیدی در هفته های گذشته غیبت پرشمار بازیکنان کلیدی‌اش به دلایل مختلف بوده که باعث شده تا فرهاد از بازیکنان جوان بسیاری در لیست خود استفاده کند.

 

اما بازگشت بازیکنانی چون وریا غفوری، فرشید باقری و آماده شدن مهره‌هایی چون شیخ دیاباته امروز فرهاد خندان در تمرین تیمش حاضر شد؛ چرا که لیست فردای استقلال در برابر طلایی‌پوشان آبادانی، پرمهره‌ترین استقلالِ فرهاد است و تعداد غایب کمی دارد. هر چند که مجیدی برای رویارویی جمعه شب، نیز سه مهره کلیدی خود مسعود ریگی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی به دلیل محرومیت و ابتلای به کرونا در اختیار ندارد.

تغییر سیستم استقلال به چهار دفاعه و احتمال بازی با سه مهاجم، با توجه به دست باز مجیدی برای انتخاب بازیکن، خیال او را چینش ترکیب مدنظر خود در دیدار فردا آسوده کرده است؛ آسودگی که باعث شد تا چندین قاب خندان از او در تمرین امروز آبی‌ها در زمین شماره 2 آزادی شکار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان