//
کدخبر: ۲۷۰۶۹۷ //

ستاره بایرن مونیخ و آینده ای که در ابهام قرار دارد! (عکس)

شرایط برای داوید آلابا مشخص نیست و آینده این مدافع اتریشی بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ستاره بایرن مونیخ و آینده ای که در ابهام قرار دارد! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 قرارداد داوید آلابا با باشگاه بایرن مونخ یک سال دیگر به پایان خواهد رسید و علیرغم تمایل باشگاه آلمانی به تمدید قرارداد، این اتفاق هنوز رخ نداده است. مذاکرات داوید آلابا با بایرن در مورد تمدید قرارداد جدید به دلیل خواسته های بالایی مدافع اتریشی به خوبی پیش نمی رود، زیرا آلابا بیش از 20 میلیون یورو در سال حقوق می خواهد و قصد دارد همطراز با ستاره های بزرگ این تیم دستمزد دریافت کند. نشریه بیلد امروز با تیتر "دوراهی آلابا" در مورد شرایط این بازیکن توضیحاتی ارائه داد.

مسئله اینجاست که داوید آلابا علاقمند است بایرن مونیخ را تنها به مقصد تیم های بزرگی لالیگایی یعنی رئال مادرید و بارسلونا ترک کند، باشگاه های مورد نظر او در شرایط مالی مساعدی نیستند و نمی توانند تابستان امسال برای خرید آلابا اقدام کنند. همچنین باشگاه هایی مانند سیتی، چلسی، پاری سن ژرمن و اینتر که می توانند رقم انتقال داوید آلابا را پرداخت کنند مورد نظر این بازیکن نیستند.

oPps4zh1rpI8

در هفته های اخیر مذاکرات زیادی بین پدر داوید آلابا و مدیران بایرن صورت گرفته است. اما اگر در نهایت در این تابستان توافق حاص نشود، بایرن مونیخ برای اجتناب از واگذاری رایگان آلابا او را به فروش خواهد رساند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان