//
کدخبر: ۲۷۰۲۱۴ //
ملوان 1 مس رفسنجان 0؛

نفس راحت انزلیچی‌ها با شکسا صدرنشین لیگ یک

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه 1بر 0 به سود انزلیچی ها به پایان رسید.

نفس راحت انزلیچی‌ها با شکسا صدرنشین لیگ یک
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد یک دیدار فوق‌العاده حساس بودیم، جایی که مس‌رفسنجان صدرنشین باید به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رفت که در بین تیم‌های فانوس به دست جا گرفته است.

 شاگردان محمد ربیعی که تا پایان هفته بیست و هشتم با کسب 57 امتیاز هم چنان پیشتاز رقابت‌ها بودند، در هفته بیست و نهم در حالی که تیم‌های آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی ساوه از حریفان خود شکست خورده بودند  و مس کرمان نیز با تساوی از میدان خارج شده بود، بهترین فرصت را داشتند تا با کسب سه امتیاز و رسیدن به امتیاز 60 بار خود را بسته و از آسمانها فوتبال لیگ یک را دنبال کنند، این گونه نشد و با شکستی که برابر ملوان خوردند اگر چه فاصله امتیاز با تیم دوم هم‌چنان 6 امتیاز باقی ماند ولی هنوز به طور صددرصد صعود خود راقطعی نکرده‌اند.

اما در آن سوی میدان ملوان بندرانزلی قرار دشت که با آمدن اکبر میثاقیان در سه بازی گذشته صاحب دو پیروزی و یک تساوی شده و با کسب 7 امتیاز شرایط خود را به نحو چشگیری در جدول بهتر کرده است.

 ملوان با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 31 رساند و تا رده چهاردهم جدول خود را بالا کشید تا نفس راحتی حداقل در این برهه از زمان بکشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان