//
کدخبر: ۲۶۸۱۴۷ //
مس کرمان 0- مس رفسنجان0

حساس‌ترین دیدار هفته برنده نداشت/ ربیعی در کرمان به خواسته‌اش رسید

تیم‌های مس‌کرمان و مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حساس‌ترین دیدار هفته برنده نداشت/ ربیعی در کرمان به خواسته‌اش رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور بین تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان برگزار گردید که بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون گل بکار خود پایان دادند تا امتیازات بین آنها تقسیم شود.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان محمد ربیعی از 26 بازی گذشته خود با کسب 53 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند و با حریف خود که مس کرمان باشد، 7 امتیاز اختلاف داشت.

محمد ربیعی که در این بازی همراه با شاگردانش مهمان مجتبی حسینی و  مس کرمان بودند، با هدف کسب حداقل امتیاز خود را راهی این بازی کرده بودند که در نهایت نیز تواسنتند به خواسته خود دست یابند تا هم چنان با خیالی آسوده در صدر جدول باشند.

 اما در آن سوی میدان مجتبی حسینی که در چند هفته آخر فوتبال لیگ تا قبل از شیوع بیماری کرونا نتایج بسیار خوبی را همراه با شاگردانش گرفته و تا مکان دوم جدول بالا آمده بود، به شدت دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بود که محقق نشد تا با کسب یک امتیاز، اندوخته‌های خود را به 47 برساند و بعد از آلومینیوم اراک که با پیروزی برابر شهرداری تبریز، جمع امتیازات خود را به 49 رسانده و در مکان دوم جدول قرار گرفت، بایستد.

در هر حال این بازی با تمام فراز و نشیب‌ها و حساسیتی که داشت، بدون گل به پایان رسید تا همه چیز به نفع شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک رقم بخورد و آنها نفس راحتی بکشند و بیش از گذشته امیدوار به صعود باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان