//
کدخبر: ۲۷۰۱۱۵ //
گل ریحان البرز- سپیدرود رشت؛

جدال استقلالی‌های معروف در ایستگاه بیست و نهم/ هر دو تیم تنها پیروزی می‌خواهند

تیم های گل ریحان البرز و سپیدرود رشت در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.

جدال استقلالی‌های معروف در ایستگاه بیست و نهم/ هر دو تیم تنها پیروزی می‌خواهند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های گل‌ریحان‌البرز و سپیدرود رشت در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت 19و50 دقیقه امشب در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند.

گل ریحان در این دیدار برای اولین بار میثم منیعی را بر روی نیمکت خود می‌بیند، جایی که تا قبل از این محمدنصرتی قرار داشت و چند روز قبل و بعد از دیدار با نودارومیه که در نهایت به شکست 3بر2 این تیم انجامید و قدری امیدهای خود را برای صعود از دست داد، از کار برکنار شد تا یک استقلالی جایگزین او شود.

 گل‌ریحان تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب 43 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و نه می‌توان گفت امیدهای این تیم به طور کامل برای صعود از بین رفته است و نه می‌توان شانس زیادی برای این تیم قائل شد و این بازی تا حدودی می‌تواند هم‌چنان آنها را امیدوار به آینده و لغزش حریفان بالای جدول زنده نگه دارد و در صورت پیروزی جمع امتیازات خود را به 46 برساند تا شاید تیم‌های آلومینیوم اراک، خوشه‌طلایی ساوه، مس کرمان و نود ارومیه در بازی های خود امتیازات از دست بدهند.

 اما نکته مهم در این دیدار این می‌باشد که سپیدرود رشت قرار دارد، تیمی که مهدی پاشازاده را جدیدا به خدمت گرفته تا شاید بتواند از قعر جدول رهایی یابد.

 سپیدرودی‌ها اگرچه در شرایط مناسبی قرار ندارند ودر این بازی مهمان هستند، ولی بدون تردید در این مسابقه تنها به پیروزی می اندیشند و این می‌تواند جذابیت‌های این مسابقه را دو چندان نماید چرا که هر دو تیم فقط پیروزی می‌خواهند .

شاگردان پاشازاده تا پایان هفته بیست و هشتم با کسب 27 امتیاز در رده هفدهم قراردارند و این یعنی این که بشدت خطر سقوط را احساس می‌کنند و هر بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان