//
کدخبر: ۲۶۹۱۹۵ //
ملوان 1- 1 سپیدرودرشت؛

توقف استقلالی معروف در اولین گام/ روزهای سخت در هفته‌های پایانی لیگ

تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپیدرودرشت در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی یک بریک رسیدند تا امتیازات را بین خود تقسیم کنند.

 توقف استقلالی معروف در اولین گام/ روزهای سخت در هفته‌های پایانی لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپیدرودرشت در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی یک بریک رسیدند تا امتیازات را بین خود تقسیم کنند.

تیم های گیلانی لیگ دسته اول فوتبال کشور که در این فصل از رقابت ها حال و روز خوشی ندارند، در یک بازی بسیار حساس به مصاف هم رفتند تا بتوانند شرایط خود را در جدول قدری بهبود بخشند که در نهایت هیچ یک از تیم ها نتوانستند به برتری دست یابند تا این تساوی لبخند را برلبان تیم های انتهایی جدول نمایان سازد.

سپیدرودی ها که دو روز قبل بعد از جدایی نادر دست نشان از این تیم، با مهدی پاشازاده به توافق رسیدند، بسیار خوش بین هستند تا با حضور این مربی کاربلد شرایط را در پایان رقابت های این فصل برای خود بهتر کرده و هم چنان در لیگ دسته اول باقی بمانند.

در آن سوی میدان ینز اکبرمیثاقیان دیگر مربی کارکشته فوتبال کشور حضور داشت که آن هم هفته قبل بر روی نیمکت ملوان نشست تا شاید بتواند وضعیت را برای این تیم بهبود بخشد که تا اینجای کار از دو بازی خود صاحب چهار امتیاز شده که نتایج بسیار خوبی برای او و ملوان بوده است.

 ملوان در پایان هفته بیست و هشتم با با کسب 28 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و سپیدرود با این تساوی 27 امتیازی شد و در رده هفدهم جدول ایستاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان