//
کدخبر: ۲۷۰۱۰۶ //
خوشه طلایی ساوه- بادران تهران؛

پرسپولیسی معروف در یک قدمی شگفتی در لیگ یک

خوشه طلایی ساوه و بادارن تهران امشب از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیسی معروف در یک قدمی شگفتی در لیگ یک
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد یک بازی مهم برای شاگردان محسن عاشوری و دیگر تیم‌های مدعی صعود خواهد بود، جدالی دیدنی بین خوشه‌طلایی ساوه که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و بادران تهران که دیگر رویاهایش به کابوس تبدیل شده است.

محسن عاشوری که در نیم فصل دوباره سکان خوشه طلایی ساوه را برعهده گرفته است بخوبی بر این امر آگاه است که امتیاز دادن در این برهه از زمان برای او و تیم‌‌اش چقدر می‌تواند سنگین تمام شود و بر همین اساس او در این بازی با ترکیبی تهاجمی به میدان خواهد آمد تا سه امتیاز بازی را بدون کم و کاست در اختیار بگیرد.

 خوشه‌طلایی که میزبانی این بازی را برعهده دارد تا پایان هفته بیست و هشتم با کسب 49 امتیاز بعد از تیم‌های مس رفسنجان57، آلومینیوم اراک 51 و مس کرمان 50 امتیازی در رده چهارم ایستاده است و در صورت پیروزی در این بازی هم‌چنان خود را بعنوان یک مدعی جدی معرفی نماید.

نقطه قوت عاشوری و شاگردانش درخط دفاعی است که با 20 گل خورده سومین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و هشتم بعد از تیم‌های نود ارومیه و آلومینیوم اراک به خود اختصاص داده است و این در حالی است که در نقطه مقابل بادران تهران نقطه قوتش در خط حمله است که تا کنون با 39 گل زده بعد از مس رفسنجان صدرنشین دومین خط حمله را بخود اختصاص داده که این جدال می‌تواند جذابیت‌های این بازی را دو چندان نماید.

 اما در آن سوی میدان بادران و فرهادکاظمی قرار دارند که با 41 امتیاز و حضور در جایگاه هشتم جدول دیگر امیدی برای صعود ندارند و بازی‌های خود را حیثیتی دنبال می‌کنند تا در جدول رده‌بندی در پایان رقابت‌ها جایی برای خود دست و پا کرده باشند.

 

این دیدار امشب راس ساعت 19و 50 دقیقه در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان