//
کدخبر: ۲۷۰۰۳۸ //

و سایپا که همچنان غول می‌کُشد/تساوی بدموقع سپاهان

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر امشب 4 دیدار (غیر از بازی استقلال)در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

تساوی تیم های پدیده با سایپا و سپاهان با پارس جنوبی.بدون شک این نتایج بهترین فرصت برای تیم فولاد و جواد نکونام است تا شانس خودشان را برای کسب سهمیه آسیایی بیشتر کنند.

 

 

و سایپا که همچنان غول می‌کُشد/تساوی بدموقع سپاهان

 

 

در نخستین بازی پدیده میزبان ساپیا در مشهد بود.دیداری که اهمیت بالایی برای  شهر خودرویی ها داشت.با این حال با نتیجه ای بهتر ازتساوی یک بر یک برای آنها همراه نبود.امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 9 تک گل تیم میزبان را به زیبایی و با ضربه سر به ثمر رساند و آرمین سهرابیان در دقیقه 6+90 کار را برای سایپایی‌ها به تساوی کشاند.

در اصفهان اما شاگردان قلعه نویی که یکی از مدعیان برای کسب سهمیه هستند مثل پدیده به یک تساوی بد موقع دست یافتند.در این بازی محمدرضا حسینی در دقیقه 11 برای سپاهان و رضا خالقی‌فر در دقیقه 85 برای پارس گلزنی کردند. همچنین محمد کریمی در دقیقه 78 یک ضربه پنالتی را برای سپاهان به هدر داد.

در آبادان اما تیم های صنعت نفت و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.میلاد جهانی در دقیقه 26 برای صنعت نفت و رحمان جعفری در دقیقه 45 برای نساجی گلزنی کردند.

در دیگر بازی این هفته هم دیدار حساسی بین دو تیم ته جدولی پیکان و گل گهر برگراز شد.دیداری که در نهایت به سود پیکان و با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.با این پیروزی پیکانی ها 21 امتیازی شدند و جای گل گهر را در رده چهاردهم جدول رده بندی گرفتند.ماهان رحمانی در دقیقه 12 و نادر محمدی در دقیقه 47 برای پیکان گلزنی کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان