//
کدخبر: ۲۶۹۷۸۳ //

نامجومطلق: تصمیمات این روهای فوتبال در تاریخ ثبت خواهد شد/ بازیکنان می ترسند به ما نزدیک شوند!

مربی تیم استقلال گفت: برای بازی فردا مشکلات زیادی داریم و حتی درخواست کردیم بازی یکی دو روز عقب بیفتد اما مطمئن باشید تصمیمات این روزهای فوتبال ما در تاریخ ثبت خواهد شد.

نامجومطلق: تصمیمات این روهای فوتبال در تاریخ ثبت خواهد شد/ بازیکنان می ترسند به ما نزدیک شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور حضور پیدا نکرد و مجید نامجومطلق به جای وی به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شد.

وی در خصوص آخرین شرایط استقلال برای دیدار فردا اظهار داشت: با این شرایط و با توجه به اینکه بعد از بازی با سایپا اصلا تمرین نداشتیم، اصلا نمی‌توانیم در مورد مسائل فنی حرف بزنیم. ما برای بازی در جم قصد سفر داشتیم و حتی کارت پرواز هم گرفتیم اما به ما در فرودگاه اعلام کردند به جز آن 8 نفر، 5 نفر دیگر هم کرونا گرفتند.

مربی استقلال عنوان کرد: میلیچ و کارگر تستشان مثبت بود و در تست مجدد هم همین شرایط تکرار شد. اگر ما این تیم را اعزام می‌کردیم، در هواپیما و بازی و حتی مسافران آن پرواز، خطر ایجاد می‌شد. ما به فکر سلامتی تیم خودمان و بازیکنان تیم مقابل بودیم و ارزش قائل شدیم. ما کاری کردیم که تیم‌های دیگر انجام نمی‌دهند!

نامجو مطلق خاطر نشان کرد: ما در اهواز شنیدیم که آنها کرونا داشتند و بازی کردند. شما دیدی که همه مشکلات ما از اهواز شروع شد. من نمی‌خواهم به تیمی تهمت بزنم، شاید کرونای بازیکنان ما در هواپیمایی که به اهواز رفتیم به وجود آمده چون پیش از آن 5 بار تست کرونای کل تیم ما منفی بود.

وی تاکید کرد: معمولا مربیان در نشست خبری در مورد مسائل فنی حرف می‌زنند ولی ما 5 روز تمرین نداشتیم  و تعدادی از بازیکنان در تمرین دیروز هم حضور نداشتند. الان هم آمار بالا رفته و از شرایط اولیه کرونا هم بدتر شده است. ما خواستیم که بازی با تراکتور یکی دو روز عقب بیفتد و حتی با سازمان لیگ و فدراسیون نامه نگاری کردیم اما گفتند دست ما نیست.

مربی استقلال خار نشان کرد: شما باور نمی‌کنید ولی دیروز بازیکنان ما می‌ترسیدند به ما نزدیک شوند! آن نهادی که برگزاری بازی ها را در اختیار دارد بداند که شرایط ما اصلا مناسب نیست. یکی از بازیکنان ما شرایط بحرانی دارد و ریه او کاملا درگیر شده است. نمی‌دانم چه کسی باید جواب این مشکلات را بدهد. حالا با 5 روز تمرین نکردن باید مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: فوتبال در همه جای دنیا باعث شور و نشاط است اما تیم ما استرس دارد. در تیم ما بازیکنان باغیرتی داریم. در این چند روز واقعا غافلگیر شدیم. روز گذشته ووریا غفوری تماس گرفت و گفت اجازه بدهید من یک تست دیگر بدهم و چون کمبود بازیکن دارید، در خدمت تیم باشم. این نشان دهنده غیرت بازیکن ما است. شما فکر کنید در بازی قبل اگر ما میلیچ و کارگر را با خودمان می‌بردیم، چه اتفاقی رخ می‌داد؟

نامجو مطلق تصریح کرد: نمی‌دانم چرا اصرار دارند که بازی‌ها برگزار شود ولی یک مقدار هم باید به فکر سلامتی بازیکنان باشند. امروز شنیدم دستور آمده که اماکن وزشی هم بسته شود. این نشان دهنده این موضوع است که شرایط خوب نیست.

مربی تیم استقلال عنوان کرد: ما واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم. تیم بزرگ استقلال روز گذشته با 12 بازیکن تمرین کرد. این یک اتفاق نادر است و مطمئن هستیم این تصمیماتی که این روزها برای فوتبال گرفته می‌شود، در تاریخ ثبت خواهد شد. بازیکنان مثل فرزندان و برادران ما هستند و باید به فکر سلامتی آنها بود.

وی ادامه داد: مجیدی چند وقت پیش گفت تا کسی در فوتبال نمیرد، تصمیم جدی گرفته نخواهد شد. او مسئولیت سنگینی دارد ولی با این اتفاقاتی که می‌افتد، چگونه یک مربی می‌تواند تمرکز داشته باشد؟ او امروز باید به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد ولی واقعا با این شرایط اصلا صلاح نیست که یک مربی با این همه فشار و کمبود بازیکن و تعطیلی تمرین به مدت 5 روز در اینجا حضور پیدا کند. به همین دلیل برای احترام به خبرنگاران من امروز در نشست خبری آمدم.

نامجو مطلق در خصوص اینکه آیا برای بازی فردا بازیکن به اندازه کافی در اختیار دارند یا خیر گفت: قرار بود جواب تست 5 بازیکن تیم ما امروز بیاید تا اگر منفی بود، در اردو حاضر شوند، البته بدون تمرین!

وی در خصوص اینکه چرا استقلال به جم نرفت گفت: سلامتی بازیکنان از همه چیز برای ما مهمتر است. ما به خاطر سلامتی اعضای تیم، نفرات حاضر در هواپیما و سلامتی تیم حریف به جم نرفتیم و به حد نصاب 25 درصد پروتکل رسیدیم و به سفر نرفتیم. می‌گویند اگر 25 درصد به حد نصاب نرسید، تیم حتما باید بازی کند، اما سوال من این است که اگر عوامل تیم مثل مربی، تدارکات و پزشک را فاکتور بگیریم و فقط بازیکنان یک تیم کرونا بگیرند، چه کاری باید انجام بدهیم؟

وی تاکید کرد: در اروپا و آلمان اگر پروتکل می گذارند، همه چیز را رعایت می‌کنند. اگر یک بازیکن کرونا بگیرد مطمئنا قرنطینه می‌شود و برای او یک اتاق در نظر می‌گیرند ولی آیا ما چنین شرایطی داریم؟ مثلا در اتوبوس‌ها آیا همه موارد بهداشتی رعایت می‌شود؟ در آلمان و اروپا شهرها همه به هم نزدیک است ولی ما در اینجا باید حتما سوار هواپیما شویم.اگر خدای ناکرده ما با آن شرایط به جم می‌رفتیم، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ یا نمونه اش پرواز اهواز که دیدید در نهایت باعث چه بحرانی شد.

وی ادامه داد: 5 روز تمرین نداشتیم و روز گذشته هم با 12 بازیکن تمرین کردیم. پس نباید در مورد مسائل فنی حرف بزنیم. بازیکنان ما غیرت دارند و نمونه آن هم غفوری که در این شرایط خواسته کمک کند. ما در یکسری پست‌ها اصلا بازیکن نداریم ولی بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. با هر نهادی هم برای عقب افتادن بازی کردیم گفتند دست ما نیست. وقتی این ها می گویند دست ما نیست دیگر نمی‌دانیم چه بگوییم ولی با این وجود بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان