//
کدخبر: ۲۶۹۷۷۳ //

پرسپولیس چند امتیاز دیگر برای پوکر قهرمانی می‌خواهد؟

سرخپوشان تهرانی که سه فصل گذشته را با برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی در لیگ برتر رسیده بودند، در فصل نوزدهم این عنوان را با دو سرمربی به خود اختصاص خواهند داد.

پرسپولیس چند امتیاز دیگر برای پوکر قهرمانی می‌خواهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مسیر قهرمانی خود برای چهارمین فتح تکراری در لیگ برتر فوتبال ایران پشت سر می‌گذارد که عملکرد این تیم در بازی‌های اخیر باعث قدرتنمایی هرچه بیشتر سرخپوشان شده است.

این تیم تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، ۵۳ امتیاز کسب کرده است که جدود ۷۶ درصد از کل امتیازات ممکن بوده است. بازیکنان پرسپولیس برای تکرار موفقیت‌های خود در هر بازی و پایان فصل فوتبالی لیگ برتر ایران عطش سیری ناپذیر دارند.

پرسپولیس که آخرین باخت خود را در دوران سرمربیگری گابریل کالدرون در نیم فصل اول مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم تجربه کرده بود هرگز با یحیی گل محمدی تن به باخت نداده است تا آن‌ها به میانگین ۲/۳ امتیاز در هر بازی برسند.

آماری رویایی برای تیمی که پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ نیز عطش رکورد شکنی را حفظ کرده است و می‌خواهد به نخستین تیمی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود که چهار فصل متوالی به قهرمانی می‌رسد.

پرسپولیس در حالی برای برد مقابل ماشین سازی به تبریز می‌رود که در صورت پیروزی برابر این تیم تنها ۷ امتیاز با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر نوزدهم فاصله خواهد داشت. البته در صورتی که سپاهان، تراکتور و شهرخودرو در بازی‌های رودررویی که با یکدیگر دارند امتیاز از دست بدهند سرخپوشان با گرفتن ۴ امتیاز دیگر قهرمان می‌شوند.

با این حال اگر فرض را بر این بگذاریم که یکی از این سه تیم مدعی تمام دیدار‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، سرخپوشان برای اینکه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند باید بیشتر از ۶۳ امتیاز کسب کنند تا عنوان قهرمانی را مسجل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان