//
کدخبر: ۲۶۷۰۲۲ //

رادوشوویچ: لیگ ایران باید ادامه پیدا کند

رادو می‌گوید که او شناخت خوبی از تیم دارد و اعضای تیم نیز وی را می‌شناسند و همین موضوع سال آینده به این بازیکن کمک خواهد کرد.

رادوشوویچ: لیگ ایران باید ادامه پیدا کند
به گزارش فرتاک نیوز،

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم پرسپولیس اعتقاد دارد که شرایط او از نظر جسمانی کاملا آماده مسابقات است. وی همچنین می‌گوید که جدایی بیرانوند کار او را سخت خواهد کرد اما وی دروازه بانی حرفه ای است که باید با تمام تلاشش، این جالی خالی را پر کند. صحبت های او را در ادامه می‌خوانید:

* لیگ ایران باید ادامه پیدا کند

شرایط تیم خیلی خوب است. در این حدود 30 روزی که تمرینات را آغاز کردیم خیلی شرایط خوبی داشتیم. کادرفنی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفت. به نظر من لیگ ایران باید مثل خیلی از کشورها ادامه پیدا کند. ما حرفه‌ای هستیم و هواداران نباید به خاطر شروع دوباره لیگ از چیزی نگران باشند و بترسند.

* منتظر آغاز لیگ هستم

شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی هم انجام دادم. بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام دادیم و بعد از بازی با شهر خودرو شرایط بهتر هم شده. ما در بازی‌های دوستانه روند خوبی داشتیم و حالا منتظر آغاز لیگ هستیم. ما واقعا تمرینات زیادی را در روزهای گذشته انجام دادیم. همه تمرکز ما روی همین موضوع است تا چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم. امیدوارم به زودی این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

* باید بدون تماشاگران به موفقیت برسیم

به هر حال هواداران همیشه یار دوازدهم ما بودند و از ما حمایت خیلی خوبی انجام دادند. غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است اما باید با آن کنار آمد. البته کاملا می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند اما از ما حمایت خواهند کرد. ما هم بدون حضور تماشاگران و هم با حضور آنها همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

* با رفتن بیرانوند کارم سخت می‌شود

بیرانوند دروازه بان فوق العاده‌ای است. فکر نمی‌کنم کسی غیر از این نظری داشته باشد. با رفتن او قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم. فوتبالیت حرفه‌ای هستم و تنها راه موفق شدن برای من تمرین کردن است. من ۴ سال است که اینجا هستم، هم من تیم را می شناسم هم تیم مرا می شناسد. این مسائل به من کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان