//
کدخبر: ۲۶۹۴۴۶ //
تست‌های کرونا آدم را اذیت می‌کند

کریمی: تلاشمان کسب نتیجه مقابل پرسپولیس است

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با اینکه تست کرونای کاپیتان تیم فقط مشکوک بود اما او را به اهواز نبردیم که مشکلی به وجود نیاید.

کریمی: تلاشمان کسب نتیجه مقابل پرسپولیس است
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از فارس، فرید بهزادی کریمی در خصوص تغییر در کادر فنی تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: ما سابقه کار با رضا مهاجری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سال قبل هم داشتیم. احد شیخ لاری خیلی برای تیم ما زحمت کشید اما به هر حال باشگاه تصمیم گرفت تغییراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایجاد کند. ان‌شاالله شرایطمان با آمدن رضا مهاجری از لحاظ نتیجه‌گیری خوب می‌شود. هر مربی شرایط خاص خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و شاید بهتر باشد در این مورد صحبت نکنم اما به هر حال مشغول کار هستیم تا تغییرات جدید و ذهنیت جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ادامه مسابقات در تیم ایجاد کنیم.

کریمی در خصوص شکست هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بعضی از اوقات در جریان بازی تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست می‌دهیم. در این بازی هم در یک صحنه تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادیم و گل خوردیم. نفت مسجدسلیمان امسال نتیجه خوبی گرفته و در زمین خودش هم بازی می‌کرد. آن‌ها گل زدند و از گلشان محافظت کردند. شرایط بازی طوری پیش رفت که نتوانستیم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جبران کنیم. مربی تیم هم با انجام تغییرات در تیم تلاش کرد تا بتوانیم به گل برسیم و نتیجه عوض شود اما متاسفانه بازی یک بر صفر تمام شد. باید تلاش کنیم در بازی‌های بعدی این نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جبران کنیم.

وی در خصوص بازی این هفته مقابل پرسپولیس گفت: در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته‌ایم و شرایط تیمی ما طوری است که باید از بازی‌های پیش رو امتیاز بگیریم. پرسپولیس یک تیم منسجم است که بازیکنانش چند سال در کنار هم حضور دارند. آن‌ها اختلاف زیادی در صدر جدول دارند اما تلاش می‌کنیم در زمین خودمان از این تیم نتیجه بگیریم.

وینگر ماشین سازی اضافه کرد: باید از نقاط ضعف آن‌ها استفاده و نقاط قوتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنترل کنیم. امیدوارم با استراتژی‌هایی که کادر فنی ما دارد بتوانیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم. بازی خیلی سختی است. پرسپولیس سه سال پشت سر هم قهرمان شده و استمرار خیلی خوبی داشته اما ما به این مسابقه می‌رویم که با تلاشمان بتوانیم امتیاز بگیریم.

کریمی در خصوص این که شیوع کرونا و آزمایشات مربوط به آن حواشی زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در لیگ برتر به وجود آورده، اظهار داشت: باید روی آزمایش‌ها نظارت باشد. اگر نظارت نباشد بعضی از تیم‌ها شاید نتایج را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگویند و این باعث می‌شود تیم‌های دیگر به مشکل بخورند. ما خودمان قبل از بازی با فولاد آزمایش دادیم و عزیز معبودی را با اینکه تست او مثبت نشد و فقط مشکوک بود، به اهواز نبردیم. مطمئن نبودیم کرونای او مثبت باشد اما تیم تصمیم گرفت کاپیتان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با این شرایط به اهواز نبرد که مشکلی به وجود نیاید. واقعا تیم ما در این مسأله صادق بوده و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر بعد از بازی با فولاد تا الان مشکلی نداشته‌ایم. ما هر 10 روز به 10 روز تست می‌دهیم اما این تست‌گیری‌ها واقعا سخت است و اذیت می‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان