//
کدخبر: ۲۶۶۳۴۱ //

مربی ماشین سازی‌: از وزیر و فدراسیون شکایت می‌کنم!

مربی ماشین‌سازی در اظهاراتی عجیب اعلام کرد قصد شکایت از وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را دارد.

مربی ماشین سازی‌: از وزیر و فدراسیون شکایت می‌کنم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مربی ماشین‌سازی در اظهاراتی عجیب اعلام کرد قصد شکایت از وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را دارد.

عادل باباپور ضمن اعلام مثبت شدن تست کرونای خود، اظهار کرد: من هم مثل تمام هموطنان، فروردین‌ماه در قرنطینه بودم و حتی به دیدن عزیزانم هم نرفتم، اما با صدور مجوز آغاز تمرینات، به ناچار در تمرینات تیم حضور یافتم که همین موضوع موجب شد تا به کرونا مبتلا شوم. الان با آزمایش‌های جدید، سری دوم است که تست من مثبت می‌شود و همین موضوع موجب ایجاد ترس و وحشت در خانواده‌ام شده است؛ در این شرایط اگر اتفاقی بیفتد، کسی پاسخگو خواهد بود؟

او ادامه داد: آقایانی که بخاطر یک جام فلزی صبح تا شب مصاحبه کرده و مدام می‌گفتند بازی‌ها شروع شود، اکنون پاسخگو باشند.چند ماه هست می‌گوییم کرونا شوخی ندارد، اما گوش هیچ کدام از مسؤولان بدهکار نیست و انگار مرگ برای همسایه خوب است!

مربی ماشین‌سازی اضافه کرد: بنده از تک تک مسئولانی که دستور آغاز تمرینات را صادر کردند، شکایت می‌کنم و آقایان باید پاسخگو باشند. امروز یک ماه است بخاطر سلامتی خانواده‌ام به خانه نرفتم و آغاز تمرینات تیم، زندگی‌ام را برهم زده است.

باباپور با بیان اینکه تیم ماشین‌سازی از نبود اعضای مبتلا شده به کرونا آسیب می‌بیند، به فارس گفت: یک ماه است که من و بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده‌ایم، در تمرینات تیم حضور نداریم؛ چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟ ما تا چه زمانی با نفرات ناقص تمرین کنیم؟ الان تبریز وضعیت قرمز کرونایی دارد، صحبت از بازگشت محدودیت‌ها است و هر هفته با نفرات کرونایی در تیم مواجه هستیم و ادامه این شرایط عقلانی نیست.

او یادآور شد: آقایان وزیر ورزش، گل‌محمدی، پیروانی، خلیلیان، سهیل مهدی و .... پاسخگو باشند، بخاطر یک جام باید جان هزاران ایرانی را بگیرند تا به اهدافشان برسند. به خدا این فوتبال برای لذت مردم ساخته شده است، نه ذلت و بدبختی. نمی‌دانم چرا جایگاه ارزش‌ها برعکس شده است. آقایان تصمیم دارند جامی دیگر اهدا کنند، اما چرا این کار را بدون بازی و تلفات انجام نمی‌دهند؟ حداقل بخاطر آن، خانواده‌ها را داغدار نکنند.

مربی ماشین‌سازی با بیان اینکه فردا به همراه سایر افرادی که در تیم‌های فوتبال تبریزی به کرونا مبتلا شده‌اند، علیه مسوولان امر برگزاری مسابقات شکایت خواهد کرد، گفت: وقتی کسی مسؤولیت دستور صادر شده برای برگزاری لیگ در شرایط فعلی را بر عهده نمی‌گیرد، چاره‌ای جز پناه بردن به قانون نداریم و در همین راستا فردا علیه وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اقامه دعوا خواهیم کرد تا تکلیف ما و خانواده‌هایمان را مشخص کنند. چرا باید تاوان تمایلات و خواسته‌های آقایان را ما و خانواده‌هایمان بدهند؟ شکایت می‌کنیم تا قانون مدافع حقوق ما باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان