//
کدخبر: ۲۶۹۱۴۷ //

رغبتی: برانکو به اندازه کافی صبوری کرده، باید حق و حقوق او را پرداخت کنیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت در انتظار آن است تا برانکو و دستیارانش همکاری کنند و بتوانند به توافق برسند.

رغبتی: برانکو به اندازه کافی صبوری کرده، باید حق و حقوق او را پرداخت کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از "ایرنا" علی رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: داستان برانکو کمی پیچیده شده است. او برای تیم زحمات زیادی کشیده و قطعا از حافظه ما پاک نخواهد شد. دوست داریم این مساله خیلی دوستانه به پایان برسد و تمام تلاش خود را در این راه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از برانکو و دستیارانش انتظار همکاری داریم و اگر به نقطه توافق برسیم مایلیم هرچه سریعتر پرونده را مختومه و حق و حقوق او و دستیارانش را پرداخت کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد برانکو کمی ناراحت است و به همین دلیل از همکاری لازم سر باز می‌زند، گفت: به برانکو حق می‌دهم چون در بعضی مذاکرات کارها خوب پیش نرفت اما مطمئنم قلب او برای پرسپولیس می‌تپد و باید حق و حقوق او را پرداخت کنیم. برانکو به اندازه کافی صبوری کرده و امیدوارم شرایط ما را هم درک کنند.

او در مورد وضعیت شکایت کالدرون از باشگاه پرسپولیس گفت: گفت‌وگوی اولیه خوبی با کالدرون داشتیم و به دنبال توافق با او هستیم. به اعتقاد من رای فیفا در مورد پرونده این مربی هم به زودی به دست ما خواهد رسید.

رغبتی در پاسخ به این سئوال که آیا در حال حاضر خطر کسر امتیاز این تیم را تهدید می کند، اظهار داشت: از نظر زمانی هیچ خطری فعلا باشگاه را تهدید نمی‌کند و الان پرونده فوری وجود ندارد ولی تعهداتی داریم که باید اجرایی کنیم.به اعتقاد من آخر تابستان بدهی‌های خارجی خود را پرداخت خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان