//
کدخبر: ۲۶۹۱۰ //

ناظم‌الشریعه: خروجی اردوی شهرکرد عالی خواهد بود/ اردوی دیگری را هم در نظر داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: زمان اردو کم است اما اینکه توانستیم در یک شرایط مثبت و وضعیت مطلوب اردو بزنیم اتفاق خوبی است.

ناظم‌الشریعه: خروجی اردوی شهرکرد عالی خواهد بود/ اردوی دیگری را هم در نظر داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال ایران در شهرکرد اظهار داشت: خوشبختانه شرایط اردوی خوبی در شهرکرد داریم. در اردو، آنچه ما می‌خواستیم اتفاق افتاده است. از فدراسیون فوتبال، هیئت فوتبال شهرکرد، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پزشکی شهر کرد نهایت تشکر را داریم.

وی ادامه داد: بحث اصلی ما در این اردو بدنسازی است. الینی داسیلوا، مربی بدنساز تیم با یک برنامه منظم تمرینات را پیش می‌برد. البته زمان اردو کم است اما اینکه توانستیم در یک شرایط مثبت و وضعیت مطلوب اردو بزنیم اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در این روز‌ها صبح و عصر تمرین داریم. در خلال این جلسات فنی با بازیکنان هم نشست داریم و اهداف اردو را می‌گوییم. بچه‌ها کاملا روشن شده‌اند. همه فکر ما تمرکز بازیکنان برای برنامه‌های آتی تیم ملی است و این کمک زیادی به تیم می‌کند. بچه‌ها خودشان قبول دارند که باید در شرایط تمرینی جدید قرار بگیرند و به همین دلیل پیش‌بینی‌ام این است که خروجی اردو بسیار عالی خواهد بود.

ناظم الشریعه در پایان درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتسال گفت: پس از این اردو، برپایی یک اردوی دیگر را در نظر داریم. در این‌باره از دو ماه پیش جلساتی را با رئیس سازمان تیم‌های ملی داشتیم. زمان این اردو باید اوایل ماه مبارک باشد چون در ادامه بازیکنان باید در اختیار باشگاه‌ها باشند. ه رچند که برنامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا کمی برنامه ما را دجار تغییر کرده است و حتما نیاز است که در این‌باره پیگیری‌هایی صورت بگیرد. در کل فکر می‌کنم اردوی بعدی باید در خارج از کشور باشد. در حال حاضر چند کشور گزینه برگزاری اردو هستند و در این مورد رایزنی‌های لازم در حال انجام است.

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان