//
کدخبر: ۲۶۹۰۲۵ //

قلعه نویی: فکر می‌کنم حداقل باید با اختلاف ۳-۴ گل می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار مقابل سایپا از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم و فوتبال ما را تنبیه کرد.

قلعه نویی:  فکر می‌کنم حداقل باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فوتبال ما را تنبیه کرد، چون از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. کیفیت زمین هم خیلی خوب نبود و چمن‌ کمی بلند بود. در مجموع حق ما 3 امتیاز این بازی بود. دروازه‌بان آنها روز خیلی خوبی داشت. باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم. اگر امروز بدون دروازه‌بان هم بازی می‌کردیم اتفاقی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم حداقل باید با اختلاف 3-4 گل می‌بردیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و در این زمین و با لایه‌های دفاعی فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد عملکرد تیم داوری در بازی امروز خاطرنشان کرد: تیم داوری واقعاً خیلی خوب بود. نسل داوران ما در حال تغییر است؛ داوران تحصیل کرده و خوش‌تیپی آمده‌اند و امیدوارم حمایت شوند تا با نهایت آرامش کار کنند. آنها قشر مظلومی هستند و امیدوارم فغانی‌های زیادی در فوتبال ایران ببینیم.

قلعه‌نویی درمورد دلیل غیبت نورافکن و اینکه گفته می‌شود تست کرونای وی مثبت شده است، تصریح کرد: تست دوم کرونای وی مثبت بود که قرنطینه شد. وقتی آمد از نظر بدنی شرایط خوبی نداشت. این روزها ویروس کرونا ضعیف‌تر شده است و در روزهای ابتدایی ممکن بود هر فردی را زمین‌گیر کند. تیم ما با این زمین و این لایه‌های دفاعی عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: سایپایی‌ها به دنبال ضد حمله، اوت و استفاده از دفاع چند لایه بودند.   بدشانسی‌های فوتبالی امروز به سراغ ما آمد و البته دروازه‌بان آنها هم روز بسیار خوبی داشت. ما در مقاطعی از بازی هافبک‌های خود را کم کرده و مهاجم اضافه کردیم، اما بازهم به نتیجه نرسیدیم. صادقی و تیمش دنبال کسب یک امتیاز بود و به هدفش هم رسید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان