//
کدخبر: ۲۶۹۰۲۴ //

سرآسیایی: در راهی قدم گذاشتیم که ادامه آن نامعلوم بود

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد با انتقاد از وضع موجود و شیوع کرونا گفت: فدراسیون و سازمان لیگ کار سختی برای تصمیم‌گیری دارند.

سرآسیایی: در راهی قدم گذاشتیم که ادامه آن نامعلوم بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجتبی سرآسیایی پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر که با برتری یک بر صفر شهر خودرویی‌ها به اتمام رسید، اظهار داشت: به دو تیم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کردند. باید بگویم با یک تیم متحول‌شده و کامل روبه‌رو بودیم. فوتبال زیبایی بود. به مجید جلالی و بازیکنان گل‌گهر بابت این فوتبال زیبا تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم زحمت کشیدند و فوتبال زیبایی بازی کردند، اما شرایط فوتبالی این‌طور بود که سه امتیاز را ما بگیریم.

وی درباره اینکه با توجه به شرایط اخیر تیم‌های لیگ برتری در مواجهه با کرونا نظر او در ارتباط با ادامه لیگ چیست، گفت: از روز اول هم مالک باشگاه و هم خود ما درباره ادامه مسابقات گفتیم که مدیریت این شرایط سخت است. واقعاً در راهی قدم گذاشتیم که ادامه آن نامعلوم بود. می‌دانستیم که این شرایط را نمی‌توان کنترل کرد و هر چقدر هم پروتکل‌ها قوی باشد، رعایت تمام آن امکان‌پذیر نیست. شاید تا این حد را کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که آشفته بازاری شده است و فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم کار سختی برای تصمیم‌گیری دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطرنشان کرد: سلامت همه اهالی فوتبال، برگزارکنندگان، بازیکنان و کادر فنی و خانواده‌های آنها در خطر است. شرایط کشورمان هم خطرناک می‌شود و به نظرم در مسائل کلان باید به خوبی مدیریت شود که این مسئله به فوتبال هم تسری پیدا می‌کند.

سرآسیایی همچنین گفت: در پایان آرزو می‌کنم تیم آقای جلالی به خصوص با این شرایط و پتانسیل بتواند در ادامه لیگ روند بهتری از نظر نتیجه‌گیری داشته باشد و این تیم برای مردم سیرجان در لیگ برتر ماندگار شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان