//
کدخبر: ۲۶۸۹۹۷ //

راموس تایید کرد؛ لگد کردم ولی پنالتی نبود

سرخیو راموس معتقد است چون بازیکن حریف را ندید خطا روی او نمی توانست پنالتی باشد.

راموس تایید کرد؛ لگد کردم ولی پنالتی نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخیو راموس معتقد است چون بازیکن حریف را ندید خطا روی او نمی توانست پنالتی باشد.

رئال مادرید امروز در سن مامس با پیروزی 0-1 به سه امتیاز بسیار مهم و حیاتی دست یافت تا یک قدم دیگر به سمت قهرمانی نزدیک تر شود. به این ترتیب رئال حالا هفت امتیاز از بارسا پیش است و در انتظار بازی امشب این تیم برابر ویارئال.

گل سه امتیازی رئال را سرخیو راموس به ثمر رساند. این دومین بازی متوالی است که رئال با پنالتی راموس به پیروزی دست پیدا می کند.

کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« پیروزی بر بیلبائو بسیار مهم بود و در نهایت ماموریت با موفقیت به اتمام رسید. این یکی از دشوارترین بازی های ما پس از شروع مجدد لالیگا بود و برابر بیلبائو هرگز بازی ساده نداشته ایم. باید بازی به بازی پیش رفت. از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی داریم و این سه امتیاز در کورس قهرمانی با بارسا بسیار کلیدی خواهد بود. حالا فشار زیادی روی بارسا وجود دارد. قهرمانی در دست خودمان است و باید به این هدف نیز برسیم ولی هنوز 4 فینال دیگر باقیمانده است.»

راموس در مورد پنالتی پیروزی بخش گفت:« فقط به سه امتیاز فکر می کردم و از لحظاتی که حداکثر فشار روی من است، لذت می برم و در این لحظات بهترین وضعیت ممکن را پیدا می کنم. معتقدم که برای پذیرش مسئولیت در این لحظات، بازیکن ایده آلی هستم. آمار گلزنی خوبی در این فصل دارم ولی برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارد چون هدف اصلی فتح لالیگاست. اگر هدف، کسب افتخارات فردی بود، تنیس را انتخاب می کردم. همیشه مهم پیروزی تیم است.»

راموس تایید کرد؛ لگد کردم ولی پنالتی نبود

خطای مشکوک روی رائول گارسیا:« بله پای رائول را کمی لگد کردم ولی او را نمی دیدم. صحنه ای نبود که داور پنالتی بگیرد. لالیگا را نه با داوری فتح می کنیم و نه با داوری از دست می دهیم. نباید از ارزش کار داوران کاست. داوری ها روی بردهای ما تاثیرگذار نبوده اند.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان