//
کدخبر: ۲۶۸۹۸ //

پرسپولیس و نبود هافبکی که تیم را نابود می کند!

پرسپولیس و نبود هافبکی که تیم را نابود می کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

برد بزرگ در دربی، از شوت خوب احمد آغاز شد. درست مثل مشکلات پست هافبک دفاعی که بعد از جدایی این بازیکن شروع شدند. هافبک شماره 8 به لحاظ آمادگی در سطح کامیابی نیا قرار نداشت اما یک ذخیره کاملا مطمئن برای تیم به شمار میرفت و انگیزه زیادی داشت تا ردپایاش را در همه بردهای بزرگ تیم برانکو به یادگار بگذارد.

 

 تا وقتی کمال در مرکز زمین برای پرسپولیس میدرخشید، غیبت نوراللهی که حالا برای سربازی به تراکتورسازی پیوسته بود احساس نمی شد اما اخراج کامیابی نیا در مسابقه با تراکتور و غیبت سه جلسه ای او، تصویر دیگری از تیم ایوانکوویچ را به نمایش گذاشت.

 

قرمزها بدون مرد شماره 11 دربی را واگذار کردند و دیگر شبیه آن تیم جذاب و مقتدری که با حضور این هافبک دفاعی شکل می گرفت، نبودند. شهاب کریمی خرید موفقیت آمیزی نبود و معضلات میانه میدان در غیاب کامیابینیا را جبران نکرد. حالا کمال آسیب دیده و جای خالی او در مسابقه با لخویا از همین حالا امیدواری برای صعود قرمزهای تهران از این دوئل سخت را به حداقل رسانده است. بدون تردید برانکو دیگر اشتباه بازیدادن به حسین ماهینی در این نقطه از ترکیب تیمش را تکرار نمیکند اما آیا او صاحب بازیکنی است که بتواند بحران پست هافبک دفاعی در روز غیبت کامیابی نیا را مدیریت کند؟ شهاب کرمی با آمادگی فاصله دارد و مسلمان و سروش نیز فانتزی‎تر از بازی در چنین پستی هستند. لخویا به عنوان قدرت اصلی این روزهای فوتبال قطر در آزادی به میدان میرود و بعید به نظر میرسد خط دفاعی سرخها بدون حمایت کامیابی نیا توان مقاومت در برابر ستاره های این تیم را داشته باشد. سندروم وابستگی به کمال، فرصت جاه طلبی در آسیا را از پرسپولیس گرفته و حالا این تیم با گام های لرزان مهیای نبرد با لخویا می شود. تمدید قرارداد با کامیابی نیا یکی از اهداف کلیدی قرمزها در تابستان است اما به نظر میرسد انتخاب یک ذخیره آماده برای این پست نیز درست به همین اندازه اهمیت داشته باشد.

 

قهرمان لیگ شانزدهم بدون هافبک دفاعی اصلی اش، نحیف و آسیب پذیر به نظر میرسد و باشگاه هنوز هم هیچ نسخ های برای پیشگیری از این بیماری در اختیار ندارد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان