//
کدخبر: ۲۶۸۸۰۱ //

فکری: اگر قرار است بازی‌ها تعطیل شود تمام مسابقات لغو شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: امیدواریم که سازمان لیگ یک تصمیم خوب بگیرد تا همه بدانند که چه کاره‌اند و تیم‌ها از بلاتکلیفی در بیایند.

فکری: اگر قرار است بازی‌ها تعطیل شود تمام مسابقات لغو شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به نساجی برگشتم و به شهر خودم. اینکه در حال حاضر با این تیم در لیگ برتر هستیم واقعاً جای خوشحالی دارد و جا دارد مجدداً به مردم این شهر و مازندران تبریک بگویم که حق‌شان است تیمی در لیگ برتر داشته باشند. امیدواریم که با تلاش همه مجموعه شهری و استانی این تیم همچنان قوی و پرقدرت در لیگ برتر ظاهر شود. 

وی درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: ما بعد از بازی با تراکتور تمرینات خوبی داشتیم. بچه‌ها روحیه خوبی پس از پیروزی مقابل تراکتور داشتند و ما تذکرات لازم را به بازیکنان دادیم تا غرور کاذب نداشته باشند. تمام مسائل تمرینی را به بازیکنان گوشزد کردیم تا مقابل فولاد هم بازی خوبی ارائه کنیم. برای ما نتیجه بازی با فولاد مهم است و مهم این بود که بچه‌ها را آماده کنیم تا با تمام وجود بازی کنند و بعد از بازی ناراحت از این موضوع نباشند که می‌توانستند در صحنه‌ای انرژی بیشتری بگذارند و پیش وجدان خود راحت باشند، حالا هر نتیجه‌ای رقم بخورد با خداست. امیدواریم بازی خوبی برگزار شود و در نهایت مردم خوب مازندران از نتیجه بازی راضی باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص تست مثبت برخی اعضای دو تیم استقلال و فولاد و احتمال برگزار نشدن مسابقات خاطرنشان کرد: ما در جلسات تمرینی‌مان تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا مشکلی برای بازیکن خاصی پیش نیاید ولی در مجموع ما تابع سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. برای بازی فردا هم همه‌جوره آماده هستیم ولی با توجه به اتفاقاتی که به وجود آمده سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد.

فکری افزود: امیدواریم اگر قرار است بازیها تعطیل شود تمام مسابقات تعطیل شود. اگر قرار به لغو بازی فردا باشد، مطمئنا نه ویروس کرونا از بین می‌رود و نه بازیکنان و مجموعه تیم‌هایی که آسیب دیدند به این زودی مشکل‌شان حل می‌شود، شاید هفته‌های بعد هم باید بازی‌ها تعطیل شود. باید تصمیم به تعطیلی کامل مسابقات گرفته شود یا اینکه مسابقات برگزار شود، چون ما فرصت دیگری نداریم و تیم‌ها از بلاتکلیفی در بیایند. این مسائل باعث خستگی و آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان می‌شود و امیدواریم که سازمان لیگ یک تصمیم خوب بگیرد تا همه بدانند که چه کاره‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان