//
کدخبر: ۲۶۸۱۶۳ //

جام ملت‌های آفریقا یک سال به تعویق افتاد

مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره سیاه به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد و منجر به لغو یک تورنمنت مهم فوتبال در بخش بانوان این قاره شد.

جام ملت‌های آفریقا یک سال به تعویق افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

کمیته اجرایی کنفدارسیون فوتبال قاره آفریقا رقابت‌های دوسالانه جام ملت‌های آفریقا را که قرار بود در ماه ژانویه سال 2021 برگزار شود را به دلیل شیوع کرونا در قاره سیاه یک سال به تعویق انداخت.

موکول شدن مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره آفریقا به سال 2022 در منجر به لغو همین رقابت‌ها در بخش زنان شد که قرار بود در در سال برگزاری جام جهانی قطر برگزار شود.

به این ترتیب سی‌و‌سومین دوره جام ملت‌های آفریقا که کامرون میزبان بعدی آن است، روز نهم ژانویه سال 2022 برگزار می‌شود و این درحالیست که در ماه نوامبر همان سال جام جهانی قطر آغاز خواهد شد.

تغییر زمان برگزار جام ملت‌های آفریقا قطعاً مورد استقبال باشگاه‌های اروپایی دارای لژیونرهای آفریقایی واقع نخواهد شد چرا که فشار مضاعفی به این بازیکنان وارد خواهد کرد به خصوص که آنها در ماه اکتبر و نوامبر سال 2021 درگیر رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 هم خواهند بود. کنفدراسیون قاره آفریقا اعلام هنوز نکرده است که سی‌و‌چهارمین دوره جام ملت‌های آین قاره را که قرار بود در سال 2023 برگزار شود را هم به تعویق خواه انداخت یا نه.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان