//
کدخبر: ۲۶۸۱۴۵ //
قشقایی شیراز 2 سپیدرود رشت 0 ؛

دست نشان ناامیدتر از همیشه/ گام‌های لرزان سپیدرود در پایین جدول

قشقایی شیراز در یک بازی بسیار حساس در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور توانست با نتیجه 2بر0 از سد سپیدرود رشت عبور کند.

دست نشان ناامیدتر از همیشه/ گام‌های لرزان سپیدرود در پایین جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های قشقایی شیراز و سپیدرود رشت در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور حساس ترین بازی بین تیم های پایین جدول را برگزار کردند که در نهایت شاگردان ابراهیم طالبی توانستند با یک پیروزی شیرین و کسب 3 امتیاز، نفس راحتی بکشند و شرایط خود را در جدول رقابت ها بهتر کنند.

 قشقایی شیراز تا قبل از این بازی از 26 بازی گذشته خود توانسته بود با کسب 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد، در صورت شکست و با توجه به اتفاقات فوتبالی حتی این وضعیت را داشت که تا رده شانزدهم نیز سقوط کند و این می توانست زنگ خطر جدی برای این تیم باشد که در نهایت این گونه نشد و آنها توانستند با غلبه بر سپیدرود ، امتیازات خود را به 32 رسانده و حریف مستقیم خود را پشت سر بگذارند.

اما رد آن سیو میدان نادر دست نشان و سپیدرود رشت قرار داشتند که هم چنان سایه سقوط را بر سر خود می بینند و هفته به هفته نیز این سایه هولناک تر از قبل می شود. آنها در نهایت با این شکست هم چنان در امتیاز 26 باقی ماندند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان