//
کدخبر: ۲۶۷۹۱ //

تخلف نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای ترکاندن بمب بزرگ +سند

پرسپولیسی ها علیرغم مخالفت‌های چند روز اخیر سازمان لیگ از قرارداد رسمی خود با مهاجم نیجریه‌ای سابق پیکان خبر دادند.

تخلف نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای ترکاندن بمب بزرگ +سند
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از اتفاقاتی که حول محرومیت استقلال و تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات با حکم فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) صورت گرفت، فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه‌های ایرانی حق جذب بازیکنان و کادرفنی خارجی را در صورت وجود پرونده انضباطی در فیفا را نخواهند داشت.

مساله ای که اسدی بعنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز آن را ابلاغ و به باشگاه‌های بدهکار ارسال نموده است. با این حال پرسپولیسی ها بلافاصله بعد از پایان لیگ اقدام به جذب گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته پیکان کردند و این در حالی است که به نظر می‌رسد آنها از حکم فدراسیون فوتبال تخطی کرده باشند و در صورت نهایی شدن این قرارداد با برخورد فدراسیون مواجه شوند.

با این حال نمی‌توان پرسپولیس را در این ماجرا مقصر دانست و این فدراسیون فوتبال است که به نظر برای حل مشکل به سمت راه حل عجیب در محروم کردن باشگاه ها از جذب بازیکنان و کادرفنی خارجی رفته است. باشگاه‌های ایرانی مدت‌هاست خواهان حق تبلیغات دور زمین و همچنین بلیت فروشی و ... خود در قبال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شده اند. حقی که در تمام دنیا برعهده باشگاه‌هاست و فدراسیون فوتبال آن را به انحصار خود درآورده است. شاید اگر این حق (تبلیغات دور زمین و همچنین بلیت فروشی) در کنار حق پخش و مارکتینگ باشگاه‌ها در اختیار آنها قرار گیرد، هیچ باشگاهی مجبور نباشد به دلیل مسائل مالی و قراردادی با بازیکنان خارجی‌اش طعم محرومیت را بچشد.

قرارداد-منشا

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان