//
کدخبر: ۲۶۷۸۷۴ //
سید جور نبود نعمتی و فرجی را کشید؛

رحمتی عصای دست سرآسیایی شد(عکس)

دروازه‌بان شهرخودرو با درخشش برابر ذوب‌آهن عصای دست سرمربی تیمش برای اولین پیروزی پس از بازگشایی لیگ شد.

رحمتی عصای دست سرآسیایی شد(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که بازی با ذوب‌آهن به‌عنوان اولین دیدار رسمی مشهدی‌ها پس از وقفه چند ماهه لیگ‌برتر، فشار زیادی را به بازیکنان این تیم وارد کرده بود، سید مهدی رحمتی بارها با سیوهای دیدنی خود به کمک شهرخودرو آمد تا در یک جدال نفسگیر یکی از نفرات کلیدی مشهدی‌ها برای کسب این سه امتیاز شیرین لقب بگیرد.

مهدی رحمتی برابر ضربه پنالتی به دست آمده نیمه اول برای ذوب‌آهن هم علی‌رغم برخورد توپ به تیرک عمودی، جهت را درست رفته بود و با عکس‌العمل‌های زیبا اعتماد به نفس زیادی به دیگر نفرات شهرخودرو تزریق کرد.

سرآسیایی در روزی که دو بازیکن کلیدی خود به نام علی نعمتی و فرجی را در اختیار نداشت، مجبور به استفاده از امید منصوری جوان در قلب دفاع خود شده بود که علی‌رغم تلاش زیاد او در کنار محمد آقاجان‌پور سمت راست دفاع شهرخودرو در حملات سنگین ذوب‌آهن آسیب‌پذیر نشان داد.

به همین اندازه سید مهدی رحمتی درون دروازه شهرخودرو کم اشتباه بود و توانست با مهار ضربه سر مهاجم بلند قامت ذوبی‌ها از روی ۶ قدم در واپسین دقایق بازی، کلکسیون واکنش‌های خوبش را کامل کرده و با یک سیو عالی دیگر توانایی خود را به رخ بکشد.

شهرخودرو با درخشش سعید صادقی و محمدرضا خلعتبری یک روز بسیار خوب را در کمربند میانی خود به نمایش گذاشت که هر چه به پایان بازی نزدیک شد توانست به انسجام بیشتر و بهتری برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان