//
کدخبر: ۲۶۷۱۷۶ //

کونته: ناامیدم، نمی توانم چیزی بگویم!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به خاظر تساوی مقابل ساسولو احساس ناامیدی می کند.

 کونته: ناامیدم، نمی توانم چیزی بگویم!
به گزارش فرتاک نیوز،

اینتر در شبی که موقعیت های فراوانی را برای گلزنی از دست داد، در نهایت در خانه مقابل ساسولو 3-3 متوقف شد در عملا شانسی برای فتح عنوان قهرمانی نداشته باشد. آنتونیو کونته معتقد است تیمش باید بیشتر دقت کند و به راحتی موقعیت از دست ندهد.

آنتونیو کونته گفت: "در فوتبال وقتی صاحب موقعیت می شوید باید آن را تبدیل به گل کرده و تلاش کنید در خط دفاعی نیز اشتباهات مبتدیانه انجام ندهید. ما برای این بازی فقط می توانیم افسوس بخوریم، زیرا اشتباهات کوچک اما فراوانی مرتکب شدیم و دیگر چیزی نمی توانم در این خصوص بگویم.

برای من و بازیکنان اینتر اتفاقات ناامیدکننده ای به خاطر این نتیجه رقم خورد. وقتی با انرژی فراوان فرصت های گلزنی زیادی خلق می کنید و فرصت پیروز شدن دارید، اگر این اتفاق رخ ندهد ناامید می شوید. امشب این اتفاق برای اینتر رخ نداد و همین باعث ناراحتی ما شده است. هم در دیدار مقابل ناپولی، هم مسابقه گذشته و هم در این بازی، جزئیات و بی دقتی باعث رقم خوردن این نتایج شده است. من می توانم تلاش کنم باعث رشد تیمم شوم و سطح بازیکنان را بالا ببرم. در خاطر ندارم سمیر هندانوویچ در این دیدار عکس العملی نشان داده باشد، اما دروازه بان حریف موقعیت های خوبی را دفع کرد.

رقم خوردن این نتایج ناراحت کننده است، زیرا اینتر در سه مسابقه اخیر موقعیت های زیادی خلق می کند، اما کمترین بهره نصیب ما می شود. ما در خط دفاعی مرتکب اشتباهات عجیبی می شویم و باید با دقت تر باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان