//
کدخبر: ۲۶۶۴۱۵ //

جدایی سامی خدیرا از یوونتوس

یک رسانه ایتالیایی از احتمال پایان یافتن دوران بازی هافبک آلمانی یوونتوس در این تیم در فاصله بیش از یک ماه به پایان کار این تیم در فصل جاری خبر داد.

جدایی سامی خدیرا از یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده است که سامی خدیرا هفته گذشته آخرین بازی‌اش را برای تیم فوتبال یوونتوس انجام داده است.

خدیرا جمعه هفته پیش در بازی یوونتوس مقابل میلان در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما در بازی بعدی تیمش در فینال مقابل ناپولی جایی در ترکیب تیمش نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی هم نتوانست به زمین بازی برود.

گویا بعد از شکست یووه در فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی، هافبک آلمانی بیانکونری دچار مصدومیتی شده است که او را حداقل دو ماه خانه‌نشین خواهد کرد و به این ترتیب او عملاً شانس بازگشت به زمین بازی در فصل جاری را از دست می‌دهد. در همین حال گاتزتا نوشته است که یوونتوس در پایان فصل قطعاً هافبک سابق رئال مادرید را که سالانه 6 میلیون یورو حقوق می‌گیرد را نگه نخواهد داشت و او به احتمال فراوان فصل آینده به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) می‌رود.

خدیرای 33 ساله در هر یک از 4 فصلی که برای یوونتوس بازی کرده با این تیم قهرمان سری A شد. با این حال مصدومیت‌های پی‌در‌پی سبب شده که او از ابتدای فصل 19-2018 تنها 22 بار برای یوونتوس در سری A بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان