//
کدخبر: ۲۶۶۳۹۰ //

رسول پناه: تمدید قرارداد بازیکنان در حیطه اختیارات سرمربی است/منتظر جواب برانکو هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید پرداختی دوم به بشار رسن به زودی انجام می شود ولی در مورد تمدید قرارداد با این بازیکنان سرمربی باید نظر بدهد.

رسول پناه: تمدید قرارداد بازیکنان در حیطه اختیارات سرمربی است/منتظر جواب برانکو هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسات با بازیکنان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت پرسپولیس رو به جلو هست. در این چند روز هم جلساتی با بازیکنان داشتیم که در راستای ارتباط نزدیک آن ها با باشگاه است. اگر مشکلی هم باشد، قطعا باشگاه حل خواهد کرد.

وی درباره اینکه توافقی بین باشگاه پرسپولیس و برانکو حاصل نشده، عنوان کرد: برانکو برای دریافت مطالباتش از طریق فیفا اقدام کرده و ما هم از فیفا اقدام کردیم. البته به صورت موازی مسیر دیگری را هم رفتیم که مذاکره بود. پیشنهاداتی هم دادیم و منتظر جواب نهایی از سوی طرف مقابل هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیم های ایرانی باید برای شکایت 104 هزار دلار پرداخت کنند، بیان کرد: این مبلغ صحت ندارد. در حدود 60 تا 65 هزار یورو است. می ارزد و باشگاه تصمیم گرفته تا این موضوع را پیگیری کند.

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت این مبلغ برای طولانی تر شدن زمان دادرسی و خریدن زمان است، توضیح داد: نه برانکو مطالباتی دارد و پرسپولیس هم حق و حقوقی دارد. در لایحه ای که برای CAS ارسال کردیم، 1300 صفحه دفاعیه تنظیم کردیم.

سوال بعدی در رابطه با کالدرون بود که رسول پناه گفت: آقای کالدرون هم هنوز رایی از سوی فیفا برایش صادر نشده است.

رسول پناه در رابطه با دو عضو هیئت مدیره باشگاه و حواشی پیرامون این موضوع اظهار کرد: این در حدود اختیارات وزیر ورزش است و من صحبتی در این مورد ندارم.

از سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با مطالبات بشار رسن و رادوشوویچ پرسیده شد و اینکه رادو گفته که به او پیشنهادی داده نشده است. او در این زمینه اینطور توضیح داد: ما به بشار یک پرداختی داشته ایم و هفته آینده هم یک پرداختی دیگر به او خواهیم داشت. در رابطه با بحث تمدید قرارداد هم این موضوع در حیطه اختیارات مربی است و او باید تصمیم بگیرد.

سوال بعدی در رابطه با مطالبات باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس بود و او بیان کرد: ما منتظر استعلام بازرسی کل کشور هستیم. مشکلی ندارد و پرداخت خواهیم کرد.

از رسول پناه در مورد حرف های زنوزی مدیرعامل تراکتور پرسیده شد و اینکه پرسپولیس را تنها تیم موافق شروع لیگ عنوان می کند. سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آقای زنوزی است دیگر. چه می توان گفت. کمیته انضباطی همانطور که گفته باید برخورد کند.

رسول پناه در رابطه با موضع رسمی باشگاه پرسپولیس در قبال حرف های زنوزی افزود: من دوست ندارم وارد مسائل حاشیه ای شوم و هر چه آنها اعلام کنند، همان را انجام می دهیم.

او در مورد آخرین اقدامات برای خصوصی سازی پرسپولیس اضافه کرد: در رابطه با پرسپولیس قرار شده افزایش سرمایه انجام شود. ورزشگاه کاظمی سند اوقافی دارد ولی در حال توافق با شهرداری هستیم.

رسول پناه در مورد طلب های گذشته باشگاه پرسپولیس که هنوز وصول نشده، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس طلب هایی از بانک کوثر، همراه اول و ایرانسل دارد. نامه هایش را هفته پیش برای بانک کوثر و همراه اول ارسال کردیم.

او در مورد میران مطالبات بیان کرد: باید بنشینیم و حساب کنیم. فک می کنم 70 میلیارد از بانک کوثر مطالبات داریم و در مورد همراه اول هم مدیران مالی ما و آنها باید بنشینند و صحبت کنند تا به عددی برسند.

سوال پایانی در این رابطه بود که آیا پیشنهاد استفاده از ورزشگاه کاظمی برای کم شدن هزینه ها در رقابت های لیگ برتر داده شده است که رسول پناه ضمن تکذیب این موضوع تاکید کرد: نه این موضوع درست نیست و ما از ورزشگاه آزادی استفاده خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان