//
کدخبر: ۲۶۶۳۰۴ //

مدیرعامل تراکتور: همچنان روی موضع خودمان هستیم

میرمعصوم سهرابی گفت: خودمان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما وقتی به سفر می‌رویم ممکن است آنجا موارد بهداشتی رعایت نشود، اگر در این صورت بازیکن ما کرونا بگیرد چه کسی مسئولیتش را بر عهده خواهد گرفت؟

مدیرعامل تراکتور: همچنان روی موضع خودمان هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

میرمعصوم سهرابی درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما از روز اول با قدرت کارمان را شروع کردیم، ولی به صورت گروهی نه، چون تیم‌مان کامل نبود. سه چهار بازیکن‌مان خارج از کشور بودند و چند بازیکن‌مان هم با کرونا درگیر بودند. متأسفانه هیچ وقت کامل نبودیم.

وی افزود: در مورد مسائل فنی کادر فنی روی عملکرد بچه‌ها نظارت دارد، اما در مورد مسائل بهداشتی هم سلامت بازیکنان برای‌مان اهمیت زیادی دارد. هیچ باشگاهی در ایران نیست که تا الان سه بار تست کرونا گرفته باشد، ولی ما این کار را انجام داده‌ایم. تراکتور باشگاهی حرفه‌ای است و بازیکنان حرفه‌ای هم دارد. شما می‌دانید اگر بازیکنی چند ماه تمرین نکند از نظر بدنی دچار اُفت می‌شود، به همین دلیل ما وظیفه داریم شرایط تمرینی را برای بازیکنان‌مان آماده کنیم، حالا چه برای فصل جاری باشد، چه برای فصل آینده. ویروس کرونا هم فرصتی به ما داد تا زمین تمرینی مان را آماده کنیم و خوشبختانه الان زمین تمرین خوبی در اختیار داریم.

«باشگاه تراکتور از یک سو خواهان تعطیلی لیگ است و از سوی دیگر بازی تدارکاتی برگزار می‌کند، این دوگانگی را چطور توصیف می‌کنید؟»، مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش گفت: بازیکنی که سه ماه تمرین نکند، چند کیلو اضافه وزن پیدا می‌کند؟ ما با بیشتر بازیکنان‌مان قرارداد سه ساله داریم. اگر در باشگاه را ببندیم چه اتفاقی می‌افتد؟ این فصل نه، فصل بعد، اگر بخواهیم کارمان را شروع کنیم بازیکن چطور باید خودش را آماده کند؟ این یک مسئله فنی است، دوگانگی هم بین شروع تمرینات و درخواست تعطیلی لیگ وجود ندارد. ما همچنان روی موضع خودمان هستیم، ولی باشگاه‌مان هم حرفه‌ای است.

سهرابی در مورد اینکه آیا همچنان موضع باشگاه تراکتور کناره‌گیری از فصل جاری لیگ برتر است، گفت: من به‌عنوان مدیرعامل، مجری تصمیمات هیئت مدیره هستم. سیاست‌گذار باشگاه، مالک و هیئت مدیره هستند. الان هم موضع ما همان چیزی است که مالک باشگاه اعلام کرده است.

وی ادامه داد: ما خودمان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما وقتی به سفر می‌رویم ممکن است آنجا موارد بهداشتی رعایت نشود، اگر در این صورت بازیکن ما کرونا بگیرد چه کسی مسئولیتش را بر عهده خواهد گرفت؟ ما مجموعه خودمان را می‌توانیم آماده کنیم، خوشبختانه شرایط یک باشگاه حرفه‌ای را هم داریم، ولی دغدغه ما شهر‌های دیگر است. ما نه دنبال بهانه هستیم و نه چیز دیگر، دغدغه ما سلامت بازیکنان است و با قدرت هم پای کار هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تماس مدیران فدراسیون فوتبال با محمدرضا زنوزی گفت: خود آقای زنوزی در جریان این موضوع هستند و من بی‌اطلاعم.

سهرابی در واکنش به طرح این موضوع که اشکان دژاگه نیز قصد بازگشت به تمرینات تیم تراکتور را ندارد، بیان کرد: ما نه با اشکان دژاگه مکاتبه کردیم و نه این بازیکن با ما مکاتبه‌ای داشته است. الان شما نگاه کنید آیا از آلمان پروازی به ایران وجود دارد؟ ما دو سه هفته قبل با دژاگه صحبت کردیم و او گفت، چون آمار مبتلایان به کرونا در ایران بالاست، خانواده‌اش نگران سلامتی او هستند و اگر آمار پایین بیاید به کشور بازمی‌گردد. این آخرین صحبت ما با دژاگه است. الان ما دو بار هم برای حمزاویی بلیت گرفته‌ایم تا به ایران بازگردد، اما وقتی پروازی انجام نمی‌شود چه کار کنیم؟

وی افزود: یک مسافر باید از آلمان ابتدا به ترکیه بیاید و بعد به ایران سفر کند، اما الان که سفری به ایران وجود ندارد. همانطور که گفتم دژاگه گفته بود با توجه به اینکه آمار ابتلا به کرونا رو به بالاست، خانواده‌اش نگران هستند، ولی با کادر فنی در ارتباط بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد جدایی جفرسون یوری از این تیم نیز توضیح داد: یوری پس از تعطیلی لیگ از ما درخواست مرخصی کرده بود و ما هم با او موافقت کردیم، ولی بندی در قراردادش گذاشته بودیم که اگر نتواند به ایران بازگردد، قراردادش فسخ خواهد شد. اکنون هم با توجه به وضعیتی که برزیل دارد اگر یوری به کشور برگردد باید ۱۵ روز در قرنطینه باشد، به همین خاطر ما قراردادش را فسخ کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان